• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg SD400 analoge delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
lekkere analoge delay in goede staat, beetje kraak op sommige potmeters, maar dat is eenkwestie van een beetje draaien. foto's volgen. ik heb er eentje op afstand geloof ik.

prima organische delay met leuke instel mogelijkheden.

175 euro inclusief verzending svp.

ja! let op: bovenop de stapel!
 

Attachments

  • sd400.jpg
    sd400.jpg
    115,8 KB · Bekeken: 22
zijn de regels mbt schoppen nog veranderd, of is dat nog gewoon 1 keer per 3 dagen?
 
nu met 2 gratis cd's of 1 gratis dvd naar keuze uit mijn lijst van te koop!
 
150 euro inclusief verzending voor een echte analoge delay......

ik ga m ook op marktplaats zetten, net als een hoop andere dingen ;)
 
weet iemand hoe je kan zoeken? ik wil mijn thread van de sh-2 laten sluiten omdat die verkocht is, maar ik kan m helemaal niet meer vinden en weet ook niet hoe te zoeken. hij zal toch niet verwijderd zijn omdat er iets instond over mijn cameria die ik te koop heb? dan zou het hier toch nog kinderachtiger kunnen dan ik al dacht. kan ik me ook weer niet voorstellen. anyway: sh-2 is verkocht, delay is er nog voor 150 inclusief verzending binnen nederland. en met gratis cd! (er komt geen filmpje van met mijn camera.)
 
ik weet het ook niet meer:
lekkere analoge delay die neit onderdoet voor ibanez of yamaha, om maar s wat te noemen. 125 euro + verzendkosten !!
 
betere foto's
 

Attachments

  • f1.jpg
    f1.jpg
    104,7 KB · Bekeken: 18
  • f2.jpg
    f2.jpg
    104,9 KB · Bekeken: 19
:slotje:
:slotje:
doe maar dicht, bedankt.
(hier is ook niemand meer blij te maken met een koopje!)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top