Access Virus B

Status
Please reply by conversation.
Ik denk niet dat je er een voor dat geld vind. Misschien een virus A.

Succes in ieder geval.
 
Origineel geplaatst door travelan
Whohoo je hebt zojuist de meest onzinnige en nutteloze post van de dag gedaan! :okdan:

Over nutteloos gesproken :p
 
Doe er eerst maar eens 150 tot 200 euro bij, dan heb je een aardige kans van slagen! Voor 300 euro gaat je dat niet lukken, tenzij je iemand hebt die geen enkel idee heeft van wat ie verkoopt of in extreme geldnood zit.

Maar ga er maar niet vanuit.. En zeker niet op een forum waar iedereen aardig op de hoogte is van wat ze hebben en verkopen!
 
Origineel geplaatst door travelan
Whohoo je hebt zojuist de meest onzinnige en nutteloze post van de dag gedaan! :okdan:

die eer laat ik aan jou BTW ik zoek nog een Korg oasys voor onder de 1500 euro
 
Origineel geplaatst door trancemo6
die eer laat ik aan jou BTW ik zoek nog een Korg oasys voor onder de 1500 euro


btw dat laatste was echt maar ehm ik maak voor grapjes geen threads aan
 
In Nigeria schijnt dat spul keigoedkoop te zijn. :D
 
Mijn maat heeft um voor 300 gekregen via MP, dus ik neem aan dat mij dat ook gaat lukken...


Dan zul je een hoop geduld moeten hebben, of genoegen nemen met een defect exemplaar.
Maar ja, goed zoeken! En als je er een tegen komt, meteen de verkoper bellen. Voor zo'n prijs wil iedereen wel een virus B, al is het maar omdat je 'm ook voor 50 euro meer dezelfde dag weer kwijt kan zijn :verkoght:
 
Voor 400 heb je zeker een virus a en als je geluk hebt een virus b. Echter niet op dit forum maar misschien wel elders.

Succes in ieder geval.
 
wat zoek je , desktop of rack versie ?
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top