mijn ideale vraagbaken

Zjos

Ingeburgerd
Lid sinds
30 oktober 2007
Berichten
35
Locatie
's-Gravenzande
Allemaal een hele goede dag,

ik ben Jos, even een klein stukje geschiedenis;
Begon op mn 8ste met accordeon spelen omdat dat zonder enige reden vanuit de familie mij gewoon erg trok op één of andere manier. Normaal gesproken stopt je interesse dan in je pubertijd doordat het een erg lage 'cool'-waarde heeft. Bij mij was dit niet het geval aangezien ik mocht studeren op de Havo voor Muziek in R'dam. En daar vonden ze het wel allemaal erg 'cool'. Allemaal leuk en aardig, maar na 5 geweldige jaren vooropleiding conservatorium zag ik geen toekomst in mij met mn accordeon en ben ik na een jaar Highschool Amerika, Economie gaan studeren in R'dam.

Muziek bén je, dus ik ben altijd actief gebleven naast mn opleiding, vooral met de toetsen op het keyboard, en sta nu op het punt een band op te starten met wat enthousiaste gasten die echt een eigen sound willen en druven te maken.
Aangezien hierbij de Synth niet kan ontbreken ben ik hard aan het zoeken naar wat bij mij past.

Als een geschenk uit de hemel kwam ik jullie met jullie fanatisme, advies en wijsheid :engel: tegen.

Ik zal hier dus de komende tijd mezelf in wat discussies mengen om de vragen nog wat uit te bouwen. Want erg veel advies kan ik nog niet geven ;)

Ik las trouwens dat er 'synthmeetings' zijn, waar kan ik daar meer over vinden?
de groeten,
ciao,

Jos
 
Welkom Jos...

met de zoek functie en als onderwerp meeting kun je vast wel de draadjes vinden (met mooie pics van gear)

:biertje:
 
"Goeiesmorges, Jos"
Jiskefet%20-%20Debiteuren%20Crediteuren%20-%20sinterklaas.jpg
 
Back
Top