• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk: Audio Technica AT4047sv

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nox

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2005
Berichten
402
Locatie
Maarssen
te koop aangeboden, in zeer goede staat verkerende AT4047sv condensator microfoon van net iets meer dan een jaartje oud. ik doe deze mic weg vanwege de aanschaf van een hogere klasse mic.. altijd in de rookvrije ubersteriele studio gebruikt..

de 4047sv is een goeie middenklasse mic met een open en aanwezige klank, hij doet het heel goed op vocals, akoestische gitaar en blazers, en hij geeft voor raps vaak net dat lekkere randje die je anders later in de mix meestal handmatig zou toevoegen..

ik zou deze mic er graag bij houden maar in the end zijn we allemaal altijd on a budget, right?.. voor mij is 't gewoon tijd voor een hogere klasse main mic..

de mic komt met officiele shockmount en een hard etui alike doosje waar je 'm in kan opbergen.

vaste prijs van 450 €

ik kan wel een voorbeeld opname droppen, maar ik denk dat je daar weinig aan hebt omdat de pre-amp waardoor dat gebeurt een nadrukkelijke toegevoegde waarde heeft, dus ja.. maar op request kan ik best wat verschillende instrumenten en vocalen laten horen

edit: plaatje ook wel handig

at4047_sv%5B1%5D.jpg
 
jaja

jaja

je krijgt er trouwens ook een KM210/81 stand, een plopkap en 10M fairline XLR kabel bij

das toch niet verkeerd dacht ik zo

plug and play

prijs blijft
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top