Philip Rees V3, V4 of V10 gezocht

Status
Please reply by conversation.
je weet het misschien zelf ook, maar de v4 is veel handiger dan de v3, want heeft 1 thru meer :) maar vooral geen batterij of zo nodig.
 
Ik heb al een V3, en die heeft ook geen batterij nodig. Maar in feite is iedere midi-thru box afdoende.
 
Origineel geplaatst door Jeroen
Ik heb al een V3, en die heeft ook geen batterij nodig. Maar in feite is iedere midi-thru box afdoende.

echt niet? dat stond er altijd wel bij, dat de v3 voeding nodig had en de v4 niet. daarom kocht ik ook steeds de v4 als ik er een nodig had. gek.
 
kan er ook geen batterij in, of voeding? misschien werkt het gewoon goed bij bepaalde omstandigheden/toepassingen.
zo héél veel zal het sowieso niet nodig hebben en het midi signaal zelf geeft ook wat af misschien.
 
Hij kan niet open, en ik heb hem al een jaar of vijf. Ik neem aan dat in de V3 dezelfde technologie zit als in de V4. Dus als de V4 zonder batterij kan, kan de V3 dat zeker.
 
Batterij

Batterij

Hallo,Jeroen,
deze kan wel open hoor en op de doos waar ie inzit staat er duidelijk op
dat je een 9 V batterij nodig hebt :-)
Als je hem voor jou houd,dan gaat ie bovenaan open,het deksel schijft eruit naar jou toe,
daar gaat de batterij in.
Dus de batterij opening is niet onderaan het toestel zoals meestal het geval is :-)
Kan inderdaad zijn dat ie toch werkt zonder batterij,dat heb ik nooit getest,
maar op de doos staat dat je er ééntje nodig hebt.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top