live techno met de rs7000

jerzz

jerzzno
Lid sinds
12 mei 2003
Berichten
464
Locatie
Arnhem
Aanstaande vrijdag 12 oktober heb ik een optreden in Waterfront Rotterdam. http://partyflock.nl/party/103701:Secret_Cinema_presents.html

Heb gister ff een stukkie live pa opgenomen. Dit is gedaan met één rs7000, vrijdag heb ik er twee staan. Samen met m`n broer Ravi gaan we lekker jammen en aan de knoppen draaien.

http://www.acidplanet.com/artist.asp?pid=1035781&T=4763

^^^^ Hier staat iig een voorbeeldje van wat men kan verwachten.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Verder is er vandaag nog een free ep van me uitgekomen op www.foem.info

1507863046_0f0e64cea3_o.jpg


Strong Techno and fascinating experimental music in a collage with Charles Baudelaire and Hieronymus from Den Bosch. Who cares. The images in your head will decide.


FOEM/Crèma 007
jerzz - Liebkind EP

01 Thomas Lauren - Red Glow (jerzz Remix)
02 Bodie - Disko7 (jerzz Remix)
03 jerzz feat. Bruine Aap - Mi No Spang
04 jerzz - Afterburnerzz

_____________________
 
Laatst gewijzigd:
klinkt lekker .. ik mis alleen nog iets.. meer vage ritmische geluiden ofzo ..
 
Vridag sta ik met 2 van die bakken en zal er zeker meer variatie inkomen... Dat mis ik nl ook in deze set.. Maar komt goed, twijfel ik geen moment aan :)
 
Origineel geplaatst door Ro9
Sta je heel de avond in de 2nd room ?

Ik heb nog 5 dagen om een mooie smoes te verzinnen om even te ontsnappen (2 1/2 week geleden papa&mama geworden:D )

gefeli!!!

jammer ik moet helaas werken maar za wel naar return up the bass :)
 
Origineel geplaatst door Ro9
Sta je heel de avond in de 2nd room ?

Ik heb nog 5 dagen om een mooie smoes te verzinnen om even te ontsnappen (2 1/2 week geleden papa&mama geworden:D )

Neuh.. Kid Culture en Noraj Cue staan er ook. Tevens hebben we een vj: LotteZ. Daniel Mehlhart die op de flyer staat heeft helaas afgezegd.
FOEM host iig zaal 2..

Gefeliciteerd trouwens dat je paps en mams bent geworden :D Wat is het? J/M???


______________________
 
Hallo,

Klinkt lekker,

Beat vind ik aan de zware kant (maar rotterdam .... dus het is je vergeven ;)
Net als de dist clap/snare is me te 1995. (wederom smaak)

Hihats meer naar voren en daarnaast misschien iets meer spanning op bepaalde momenten door extra variatie ipv de lijn zo doorzetten.

Daardoor begint het voor mij een beetje plat te worden. De effecten zijn ok maar ik hoor het freaken ipv. echte structuur. Als het iets verder uitgewerkt zou zijn zou dit het effect van de traqck zelf optimaliseren.
Maar het is live, en muziek is geen rocket science en als ze dansen en je wilt hem zo is het mij prima ;)
 
Niet kapot ...

Niet kapot ...

De tracks die ik via FOEM luisterde zijn gewoon strak, bewegen en getuigen van kwaliteit.
Hier kan ik echter niet helemaal kapot van zijn. Krijg er het 13 in een dozijn gevoel van.

Jammer
 
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, vandaar dat ik vanavond een dj set ga doen met eigen traxx ipv een liveset...
 
Aight!

Aight!

Jerzz, make sure you hook us up with some data!?

Ik ga het vanavond helaas niet halen. Heb een afspraak met Master Chief waar ik echt niet onderuit kom (en dat is niet mijn vriendin). :)

:okdan: Rock haar vanavond zoals ze gerockt wilt worden.
 
Back
Top