• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Virus C, Nord Modular ex Keys, Realistic MG-1, SP808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

decodersreturn

Ouwe rot
Lid sinds
5 oktober 2007
Berichten
534
Locatie
Antwerpen
Hello,

Te koop en afhalen in Antwerpen:

*Access Virus C (excellente staat) -800 euro

*Clavia Nord Modular Keyboard + expansion board (heeft dus meer power voor krachtiger patches) -750 euro

*Realistic Moog MG-1 (osc 1 werkt niet, al de rest wel, ik weet niet wat er mis is, maar hij klinkt super "vet" zonder osc 1, het ligt niet aan de osc chip maar ergens anders) De realistic ziet eruit als nieuw , alle kleurtjes zijn zo helder als iets -nieuwstaat- -300 euro

*Roland SP-808 (synth, sampler, 4 track recorder, effect bak... gebruikt door nine inch nails als effect processor, heeft ook onboard synth) - 380 euro


alles heeft in een niet rokers studio gestaan....

groeten
 
Als je Virus C + Nord modular keys expanded koopt dan kan je de MG-1 er voor 50 euro bij krijgen = 1600 Euro

Als je de Virus C + Nord + SP808 koopt = 1900 euro dan krijg je de MG1 erbij.

De MG1 werkt zeer goed, osc1 probleem kan iets heel simpel zijn maar ik heb er geen verstand van om het zelf te fixen, het is dus geen kapotte waardeloze bak, deze klinkt voller dan een evolver.

Dat zijn de enige 2 combinatie verkopen, alle andere combinaties zijn de normale prijs.
 
weg + 606 en drumstation

weg + 606 en drumstation

Virus C en MG1 verkocht voor 850 aan een niet forum lid
en de nord modular ga ik zelf bijhouden
toch even een zeer schone kans laten liggen jongens :kont:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top