Yamaha CS15: kapjes voor slider pitchbend en glide

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
dus de 2 plastic kapjes voor op de pitchbender en portmento.

het zou mooi zijn als iemand nog 1 of 2 van de yamaha cs-serie (en misschien ook andee apparaten?) over heeft.
 
re

re

Er staan wel 2 jupiter 6 sliderkapjes op MP, ik heb zelf de cs30 lijkt er erg veel op alleen ze zijn grijs, Senso heeft ze ook niet meer volgens mj

Hoe bevalt die ?
 
Re: re

Re: re

Origineel geplaatst door rombraz
Hoe bevalt die ?

:) dat weet ik natuurlijk pas als die er is. ik hoop dinsdag of woensdag. maar mijn gevoel zegt dat ik beter mijn micromoog had kunnen houden. we gaan het zien.
en bedankt, maar voorlopig mik ik op yamaha kapjes. zijn niet zo exotisch.

verder loop ik hier al dagen te twijfelen over je weet wel wat. heb je al een paar keer bijna ge-pb-d, maar weet niet of ik er verstandig aan doe.
 
Hallo Leo,


Mag ik delen in je zoektocht?
Op mijn CS30 mist ook een kapje.
Van de pitchbenden.
Mocht je meer dan 2 kapjes vinden, dan zou ik er ook wel eentje (of meer voor reserve) willen kopen.

Als ik ze tegenkom licht ik jou uiteraard ook in.


Groetjes,



Matthijs
 
we kunnen ook een getal onder de tien doen. de winnaar krijgt de benodigde dopjes van de ander. is er 1 cs compleet. en de verliezer zoekt verder naar 3 dopjes ;)
 
Hmmm,


We kunnen ook doen dat jij mij 1 dopje geeft. Dan is de meest complete CS weer 100% en de minst complete maar een klein beetje minder compleet :D
 
Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
Hmmm,


We kunnen ook doen dat jij mij 1 dopje geeft. Dan is de meest complete CS weer 100% en de minst complete maar een klein beetje minder compleet :D

niet zo gek, zal er over nadenken. die 2 zitten weliswaar op een apart plekje, neit echt op het grote paneel. moet kijken of er een derde voor verwijdering in aanmerking komt.
 
sorry
de cs15 is weg, met 2 mooie replacement slidercaps.
heb nu 3 x zo weinig, maar wel compleet.

kan dus dicht, bedankt
:slotje: :slotje:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top