• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland VS-840 Digital Workstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beatzcollective

Nieuwkomer
Lid sinds
4 oktober 2007
Berichten
10
Hai,

Wegens uitbreiding van mn studio heb ik een Roland Digital Workstation VS-840 te koop

Ik doe dr tevens nog 12 ZIP discs bij om al je instellingen goed te kunnen opslaan!

Om even je geheugen op te frissen;

De Roland VS-840 is een digitale opname studio waarmee je geheel digitaal kunt opnemen en editen, heeft 12 kanalen voor digital mixing en onboard effecten voor multi-effect processing;
- 64 virtuele kanalen digitale opname en 8 kanalen voor je mixdown;
- De onboard effect processor heeft o.a. Reverb, Delay, Chorus een gitaar pre-amp etc.
- Door middel van "EZ Routing" kan je stap-voor-stap door alle menu's heen, zoals opname, mixen, effecten en deleten van evt tracks.
- De VS-840 neemt alle audio en (af)mix informatie op ZIP discs op. Zo kun je wanneer je een band bijv. half hebt opgenomen, al je instellingen geheel digitaal terugzetten naar de VS-840. Dit scheelt natuurlijk een hoop tijd.
- Via audio editing kun je heel gemakkelijk parts kopieren, verplaatsen, nieuwe toevoegen, knippen en verwijderen.
- Er zijn 999 Undo levels
- Het LCD scherm is overzichtelijk en geeft hulpzame knoppen om de verschillende menus te bedienen. Tevens is er een mogelijkheid om geheel grafisch diverse routing diagrammen te maken voor bijv. EQ.
- De VS-840 heeft een guitaar pre-amp.

Prijsindicatie: ~250 - 350 euri.. Doe me een goed bod en deze leuke bak is van jou
 

Attachments

  • 7.jpg
    7.jpg
    49,4 KB · Bekeken: 85
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top