Gezocht: quiklok RS-954 oid, ca 20U 19" rack

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
Lid sinds
30 januari 2007
Berichten
5.275
Locatie
Amsterdam
Wegens zwervend 19" spul gezocht, een quiklok RS-954 of soortgelijk rack, ongeveer 20units(moet ook een mackie 1604 in)

Heb geen eigen vervoer, dus ik vermoed dat regio Amsterdam wel vereist is...


zoiets dus:



p19474.jpg


:kimono:
 
ze komen voor, maar vooral buiten mn werkgebied...

het is zon bende in mn hok, het moet echt hoognodig in zon geval gehangen worden...
 
Origineel geplaatst door 154
ze komen voor, maar vooral buiten mn werkgebied...

het is zon bende in mn hok, het moet echt hoognodig in zon geval gehangen worden...
is er lokaal geen muziekwinkel die quik lok kan leveren?
 
Iig niet uit voorraad, maar wellicht dat ik even langs de dirk schiet voor een bestelling. Maar je weet nooit of iemand er 1 over heeft, of een soortgelijk hangseltuig. en optisch is het me om het even, als het maar vast zit..

Kevin heeft er één te koop, om maar iemand te noemen. Maar dat is in Tilburg en met OV is het nogal een toer om zon ding naar amsterdam te krijgen..
 
geen idee hoe klein die dingen te krijgen zijn, en hoe zwaar eigenlijk...
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
20 u is dacht ik ongeveer 90cm
en 19 inch inclusief zijkanten is iets van 50cm

Maar die twee tussenbalken schroef je er gewoon tussenuit, dus je houdt een plat pakketje over. Zo'n rack als hierboven is dacht ik 1 meter 20. Is alweer een tijdje geleden dat de mijne weg ging. Het is natuurlijk meer dan de 90cm voor 20U, want onderin zit nog een loze hoogte.

Ik heb het destijds wel eens uitgezocht, maar je krijgt 'm niet zomaar met de gewone post. Gewicht gaat nog wel (ik dacht 9 kilo), maar l+b+h is te groot. Hij moet dus met een pakketdienst mee.

Forumlid conso heeft bij mij wel eens precies zo'n 20U rack opgehaald met de trein, volgens mij ging dat prima. Vergeet niet dat er wieltjes onder zitten.
 
prachtig, een 19" rollator :D

ik schuifel zo de trein in, kom maar door met die racks!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top