Inro Scratch !!!

Jake

Stamgast
Lid sinds
24 augustus 2006
Berichten
224
Hallo,

Ik heb met mijn band volgende week 15 september een optrden in wognum !!!
Onze optredens kun je vergelijken met de hardhijd van de osdorp posse, Dus er woord hard gebeukt !!!

In de band ben ik de producer en dj, en af en toe rapper.
Mijn vraag is nu aan julli een heeeeeel harde vette beukende beat waarop ik kan scratchen live.
Het hoeft dus niet mijn eigen beat te zijn omdat het puur om een beukende beat gaat, en dat mijn scratch style er dan door heen kan.
De beats worden altijd via een pc afgespeeld dus ik heb dus twee technics waar ik afwisselend op kan scratchen(ik kan het links er rechts)

Ik wil zoiets creeeren http://nl.youtube.com/watch?v=Da-9ezQyu-Q

Dus noem wat tracks op die ik kan downloade met limewire of via een link.

Gr Jake
 
Ik zou toch nog wat op je afwerking en variatie oefenen.. Ik vind je scratches wat chaotisch en je juggles zijn maar zeer basic. Hoe lang ben je al bezig? :dj: Een tip om te leren jugglen is van eerst een maat te loopen en inkorten naar een achtste noot zodat je opt laatste telkens bv enkel de kickdrum laat spelen, en dan terug en dit zeer strak :) (dan gaat die zo: hele noot hele noot - halve noot halve noot - kwart noot kwart noot- achtse achste achtste achtste - hele noot etc..... om de 4 maten opnieuw)
 
Laatst gewijzigd:
Hahahahah
Dit zet je niet zo 1 2 ff op,, ik bedoel in dat filmpje heb je het over 1 van de beste Turntablisten over de wereld uit de Ivisble skratch piklze...
Mixmaster mike

Ik zal zegge PRACTICE elke dag een paar uur .... Deed ik ook ,,


Groetjes
 
Benkt voor tips meningen en tips zijn welkom :)

En ik scratch nu denk ik 3 kwart jaar maar niet elke dag, ik begin het nu echt leuk te vinden en ik ga veel oefenen en het is een leuk ingredient voor mijn hip hop band:)

He dat rymt !!!


Gr Jake
 
Nee dat bedoel ik ook niet ik weet dat mix master een van de beste is, maar ik wil qwa beats een beetje de zelfde style lekker beukend.
 
Is er geen Uberschall hip-hop sample pack. Vaak zitten daar drum loops bij, die kan je in seqencer rekken via Pc afspelen. De pack's die ik gehoord heb klinken erg lekker!
 
Nu we tog bezig zijn Dj Qbert of mix master mike


Ik zeg fuck Qbert geen ritme gevoel!!!
Mix master mike is the bom !!!!
 
Ja die ken ik maar soms gaat hij zo snel zodat het niet meer klinkt en naast de maat gaat
 
Back
Top