batterij in 202

mononono

303
Lid sinds
20 december 2006
Berichten
1.322
Locatie
Zwolle
ergens op het web info te vinden over hoe of wat een batterij in je 202 te proppen om de patterns te bewaren?
 
Volgens mij bewaart ie de patterns niet met batterijen erin. Zal het thuis even testen voor je.
 
IK gebruik gewoon altijd mijn dm walkman om de sequences op "tape" te zetten en ik maak met m'n telefoon een foto van de settings. Werkt ook prima.

En een batterij mod is wel makkelijk hoor, maar je kan dan alsnog maar twee sequences bewaren, dus een grote verandering is het ook weer niet. Dan kan je net zo goed oplaadbare batterijen erin doen en na het pielen op power save zetten.

Persoonlijk lijkt het me weinig toegevoegde waarde, zo'n batterij mod.
 
Hmm ja ok.. Met die tape save lijkt me dan nog de meest voor de hand liggende oplossing.

Alleen maakt mijn telefoon geen foto's. :(
 
Origineel geplaatst door Tekno
Volgens mij bewaart ie de patterns niet met batterijen erin. Zal het thuis even testen voor je.
Ging om de batterijmod die ik wel eens langs heb zien komen, mn 202 zelf staat ook op batterijen en dan bewaart ie niks nee. :)
 
Je kan natuurlijk ook een patchsheet van het internet downloaden en die meerdere keren uitprinten, zodat je je settings op kan schrijven, maar een foto werkt dan stukken makkelijk/sneller.

Ik weet niet precies hoe die batterij mod werkt, maar waarschijnlijk is dat een variant op de normale batterijen + power save. Zodra je de 202 uitzet is ie z'n sequence kwijt.

Hoe dan ook; voor mij is zo'n mod niet echt waardevol, je kan met batterijen ook die twee sequences bewaren (totdat je batterijen leeg zijn!)
 
het liefts hou ik mn 202 ook nog lekker mint, goddamn wat ziet ie er goed uit!

maar bij mij staan die 2 sequences er echt niet meer in hoor als ik m uit en aanzet.
 
anyway, iedereen roept wel dat die sequencer kut werkt.. maar ik vind m lekkerder programmeren dan n 303.
 
Origineel geplaatst door ViNCE
het liefts hou ik mn 202 ook nog lekker mint, goddamn wat ziet ie er goed uit!

maar bij mij staan die 2 sequences er echt niet meer in hoor als ik m uit en aanzet.

Daar is power save voor, dan zet je 'm wel uit maar er is een klein stroomcircuit dat je sequence behoudt. Moet je even in je manual kijken hoe je 'm op power save kan zetten. Dan blijven je sequences gewoon in het geheugen en zie je ook nog 1 streepje in je display geloof ik. Werkt prima!
 
die power save ken ik wel, maar hij werkt enkel op batterijen, contactpunt van de adapter moet ff gemaakt worden
 
Origineel geplaatst door ViNCE
anyway, iedereen roept wel dat die sequencer kut werkt.. maar ik vind m lekkerder programmeren dan n 303.
Het is even wennen maar op zich niet zo lastig. Ik weet niet hoe je een 303 programmeert heb er helaas geen.
 
Origineel geplaatst door dsil
Dan moet je natuurlijk wel je flitser gebruiken :P
Ook met flitser niet, wat valt er te zien aan een geprogrammeerde 202?
 
Origineel geplaatst door dsil
euh, de standen van al je schuiven.... settings van je sound!

De sequence knal je gewoon op je md walkman (als je die hebt natuulk!)

Oooww.... ik dacht dat je sequences bedoelde :stupid. Ja idd de settings van je sound wel ja.
 
Back
Top