• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC 3000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kaihugo

Stamgast
Lid sinds
3 december 2003
Berichten
394
Locatie
Los Angeles/Antwerpen
Complete, zo goed als nieuwe Akai MPC3000. Is nog niet zo lang geleden helemaal nagekeken.

De bijgeleverde accesoires zijn:
-SCSI zipdrive, hiermee heb je per zipdisk 100 mb de ruimte om sounds en projecten op te slaan.
-USB zipdrive, hiermee kun je gemakkelijk geluiden en projecten met een bijgeleverd programma naar je PC overzetten.
-Veel zipdisks en floppies.

Bel me op 06-36002000. Op te halen en te bekijken in Utrecht. Prijs is vast.

01.jpg

02.jpg

03.jpg
 
Richtprijs

Richtprijs

Eh ja, sorry. De richtprijs voor al dit moois is 1400,00.

Zoals gezegd bellen op 0636002000.

Heb al een bod voor 1250.
 
Na veel gedoe met mensen maar weinig concrete acties heb ik besloten dat degene die er nu 1200 euro voor wilt betalen hem gelijk mag komen ophalen. Gaat ie er niet uit binnen een week dan zet ik hem op Ebay.

Kai
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top