• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TRA: Virus B en Korg TR-Rack!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ethereal

Instant Fuck-up
Lid sinds
25 februari 2003
Berichten
1.511
Locatie
Varsseveld
Ik had al een andere thread openstaan, maar het leek me makkelijker om een alles in 1 thread te openen:

Te ruil aangeboden! Mijn, in perfecte staat zijnde Virus B, ínclusief de veelgezochte rackmounts, voor jouw in perfecte staat zijnde JP-8080! Waarom hij weggaat? Alleen wegens het niet-gebruiken, en dat vind ik gewoon zonde, en daar komt bij dat ik nog steeds baal dat ik mijn JP heb weggedaan, dus die wil ik weer terug... Virus gaat ook voor niets anders weg als een JP-8080!

Tevens te ruil: Mijn Korg TR-Rack! Helemaal perfect, zowel optisch als technisch! 1e eigenaar.. Een volledige Korg Trinity in een 1u rack module! Geweldige pads, strings, drums, leads, bassen, noem maar op!! Hiervoor zou ik graag een Novation KS-rack terugwillen.. Mocht je iets soortgelijks in rackvorm hebben, mag je het altijd aanbieden, maar in 1e instantie wil ik graag een KS-rack! Wel in onberispelijke staat uiteraard...

Fotootje van mijn gear:

rack1.jpg


Komt u maar! :okdan:
 
De TR-Rack krijgt waarschijnlijk een nieuw baasje uut Grûnn!

De Virus staat nog te wachten op een nieuw baasje, die hem wat vaker aan zijn knoppen kietelt als zijn huidige eigenaar...
Dus geef me jouw JP-8080!
 
TR-Rack is ingepakt en wordt nu naar het postkantoor gebracht..

Nu de Virus nog! Iemand een mooie JP-8080 over? Uitgekeken op de supersaw? Roept u maar!
 
Mag dicht, wegens gebrek aan edit-mogelijkheden maak ik een nieuwe thread aan! :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top