Optreden N-E-W 8 juni Nijmegen

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
Voor in je agenda:
N.E.W. (Nijmeegsche Elektronische Waar)

Reasonable Doubt – live + MaxBeta – live + dB- live + Fonofactory – live + Minoelec + Roger Gerressen + Sinan Alakus

Datum : vrijdag 8 juni 2007

Locatie : Merleyn, Nijmegen

Van : 22.00 uur

Tot : 04.00 uur

Entree : € 5,-


Op 8 juni organiseert N.E.W ( Nijmeegsche Elektronische Waar) in samenwerking met Merleyn een avond waar verschillende elektronische muziekproducenten uit Nijmegen en omgeving hun geluid laten horen. Deze artiesten hebben allen een profiel aangemaakt en hun tracks geupload. www.n-e-w.nl zal hen een podium bieden en doet dit doormiddel van CD- releases en showcases Muziek en Danscafé Merleyn bijt het spits af.Tweede showcase vindt plaats deAffaire op 20 juli en tenslotte dé CD presentatie in Doornroosje. Op het profiel van Reasonable Doubt staat het volgende: Youthful and chaotic. Has a hard time controlling her impulses. Reason ables me without doubt. Wij zeggen: mooie melancholische elektronica. Zij is de eerste live act van vanavond. Het profiel van Maxbeta bestaat de bio uit het woord bliep! Bij nadere toelichting blijkt het te gaan om: electro, lofi 8 bit . Achter Fonofactory schuilt iemand met jarenlage ervaring en een brede smaak.. we zijn heel benieuwd. Db heeft de laaste tijd al meer van zich laten horen. Hij maakt elektronica voor het hoofd maar je kan er ook prima op dansen, erg fijn. Roger Gerressen & Sinan Alakus zullen back tot back dit feest afsluiten. Hun brengen deep-house, techno, minimal and tech-house. Als het maar een funky groove heeft. Minoelic verzorgt de tunes tussen de acts. Zwart licht commando zorgt voor het visuele gebeuren. Laat je betoveren door Nijmeegsche Elektronische Waar.

Ik zal dus ook een livesetje van ongeveer een half uurtje doen. :)
 

Attachments

  • web new 08-06-07.jpg
    web new 08-06-07.jpg
    202,8 KB · Bekeken: 76
Ik heb heel eff of de site van N.E.W. (Nijmeegsche Elektronische Waar) gekeken en moet zeggen dat het echt een goed initiatief is. Helaas dat ik niet meer in Nijmegen woon.
 
D'r staat geen Hazes tussen :erm:
 
De artiestennaam Hazes was al bezet. Toen ben ik maar voor MaxBeta gegaan.8)
 
Back
Top