vier tracks te downloaden

TFHats

Lidl
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
2.335
Locatie
Utrecht
Ik ben bezig met een myspace pagina en ben nu vier tracks aan het uploaden. De eerste staat er al op:

Tin foil hats

Je kunt hem beter downloaden, want alleen afspelen via die mp3 player op de site levert een song op halve snelheid op. :confused: Moet daar nog even verder naar kijken, maar kan het probleem nog niet zo snel achterhalen via google.

In ieder geval, dit nummer heb ik deze week gemaakt.

Het volgende nummer (die nu nog aan het uploaden is) is al weer zo'n drie maandjes oud en heet Langweiligkeit.

Daarna zal ik nog wat oud werk erop gooien. Kun je horen of er al dan niet progressie in zit...:D

Bombs over Lebanon en Beloved and be hated.

Ben benieuwd naar jullie mening.
 
Ik vind het wel koel! Vooral de eerste 2, langweiligkeit en bombs... die liggen wat sounds betreft ook een beetje in het zelfde straatje. Die andere 2 zijn wat druilerig, vooral de laatste, maar wel sfeervol.
 
Hé bedankt. Die laatste is van alweer van een flink tijdje geleden. Alhoewel ik de melodie zelf nog wel lekker vind (samen met de baslijn) is het veel te trancey naar mijn smaak. Ook mixtechnische klopt ie denk niet erg. Verder nog wat opmerkingen over het mixen enzo?
 
Langweiligkeit: sorry, ik vind de titel wel toepasselijk. Er gebeurt echt te weinig in vind ik. Leuk synthlijntje, maar dat is het dan ook wel.
Beloved: Wel geinig, maar niet helemaal mijn smaak. Wel een paar toffe bizarre geluiden. De kick klinkt wel heel raar: zit er een stereo effect overheen?
Tin foil hads: wel lekker! goeie track voor live volgens mij.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman

Beloved: Wel geinig, maar niet helemaal mijn smaak. Wel een paar toffe bizarre geluiden. De kick klinkt wel heel raar: zit er een stereo effect overheen?

Ja, die track heb ik al een hele tijd geleden gemaakt en is (achteraf gezien) veel te trancey voor mijn eigen smaak eigenlijk. De kick is inderdaad ook niet je van dat. Als ik het me goed herinner zijn het vier gelayerde kicks waarbij ik er twee hard naar links en rechts gepand had. Vandaar dat stereo effect. Maar bedankt voor het luisteren!
 
Back
Top