Even Voorstellen...

Slope Creations

De Muzikale Polygamist
Lid sinds
20 november 2002
Berichten
129
Locatie
Rotterdam
Dag muziekvriiendjes en -vriendinnetjes,
Ik ben Slope uit Rotterdam en ben een nieuw lid.

Ik heb (vergeleken met sommige leden hier) een bescheiden setup maar "it does the job".

Pentium 3 met M-Audio Audiophile 2496, hoewel ik nu een Athlon XP laat bouwen.
Spirit F1/14 mengtafel
Samson Servo 170 versterker
Spirit Absolute Zero Monitors
Midiman Midisport 4x4
Roland XP-30
Korg Electribe EA-1
Akai S2000 Sampler
Behringer Autocurve DSP 8024 Pro Equalizer
Behringer Ultrapatch nog-ietspro
Samson S-Com PLUS compressor
Digitech S100 effecten (het is dattie zulke rare klanken tevoorschijn tovert, anders had ik hem uit het raam gegooid)
Rode NT1 Mic
Shure SM58 Mic

Ben ooit begonnen in ST3 en FT2. Later kwam IT3. In die tijd veel breakbeats, DnB en soortgelijke beatgerichte dance gemaakt.
Nu werk ik alweer een aantal jaren met Cubase, waarvan de laatste jaren VST24 met een lading plug-ins.
Ik beweeg me nu ook meer in de pop-sferen, maar dan met een nimmer aflatende knipoog naar underground en sfeertjes als die van Pink Floyd, Pearl Jam enzo...omdat dat in mijn hart zit.
Ben op het moment veel bezig met rappers & zangeressen...mensen uit de rap/RnB-hoek zeg maar...maar dan niet de traditionele vocalisten uit deze hoek, want die kunnen niks met mijn beats...té experimenteel ofzo.

Mijn stijl wordt weleens melodieus genoemd...en vloeiend...sommigen noemen het gothic. Anderen zeggen dat ik teveel naar Trance heb geluisterd. Ik zie dat alles als complimenten.

Zal binnenkort wat tracks downloadbaar maken voor geinteresseerden, wil even afsluiten met PETJE AF voor de mensen achter de site en met een dankwoord aan iedereen die me in de toekomst misschien een beetje op weg helpt met de problemen en vragen die systematisch naar boven komen.

Een muzikale groet aan een ieder die hier weleens komt.

Slope Uit Rotterdam

(en nu maar hopen dat mijn zelfgemaakte plaatje onder mijn naam staat...ik ben degene achter de drums...dat is mijn band ... NFS ... kick-ass "rond-de-wereld" ROCK in een experimenteel maar toegankelijk jasje. Allemaal muziekverslaafden bij elkaar. Ik schrijf ook teksten in deze band en componeer/arrangeer erop los)
 
Re: Even Voorstellen...

Origineel geplaatst door Slope Creations
Ik heb (vergeleken met sommige leden hier) een bescheiden setup maar "it does the job".


Hoi Slope, welkom! Het gaat niet om de hoeveelheid synthesizers, het gaat erom wat je ermee doet... Jij lijkt me iemand die zijn toetsen wel kan beroeren. Ben benieuwd naar je producties.
 
een wel onderkomen op dit schitterende forum.. :)
 
Back
Top