DrumKit From hell Superior

rossietoo

Nieuwkomer
Lid sinds
4 september 2006
Berichten
4
Locatie
geleen
Heb sinds kort gekocht....heb een goeie systeem Dual 2.3 powerpc 4.5 SDRAM maar als ik DFH wil laden laadt hij de samples naar mijn mening heeel erg traag....als ik de kit wil constructen en bijvoorbeeld een andere snare wil duurt dat ook heeeeel erg traag....Af en toe gebeurd het dat hij de de helft van de samples maar kan inladen,wanneer ik de song na tijd opnieuww wil inladen

Is dit normaal?? of heeft iemand hier ook last van of ietst dergelijksz.....PEACEEEEEEEE
 
Re: DrumKit From hell Superior

Origineel geplaatst door rossietoo
heb een goeie systeem Dual 2.3 powerpc 4.5 SDRAM

Kun je iets duidelijker zijn in wat voor systeem dat is? DFHS heeft flinke systeemeisen, dat wel.
 
Re: Re: DrumKit From hell Superior

Re: Re: DrumKit From hell Superior

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Kun je iets duidelijker zijn in wat voor systeem dat is? DFHS heeft flinke systeemeisen, dat wel.

Machine Name: Power Mac G5
Machine Model: PowerMac11,2
CPU Type: PowerPC G5 (1.1)
Number Of CPUs: 2
CPU Speed: 2.3 GHz
L2 Cache (per CPU): 1 MB
Memory: 4.5 GB
Bus Speed: 1.15 GHz
Boot ROM Version: 5.2.7f1


Oh dus is mijn systeem dus misschien te traag ?? Laat maar weten.....
 
Dit is normaal en iedereen klaagt erover...
Dit pakket staat erom bekend dat het erg zwaar is, en de laadtijden lang zijn.
en onder de 2 gig aan intern geheugen loopt het vaak niet lekker.
EZ drummer is een betere optie maar dan moet je wel alle expansies erbij kopen.
Dit werkt lichter voor je geheugen en klinkt net zo goed.

Wil je nog beter.. kijk dan naar addictive drums van xlnaudio.
Dit is het beste pakket wat ik gehoord heb, en hooguit 5 seconden laadtijd per drumkit.
 
het is vrij normaal dat je 3min moet wachten om je drumkit in te laden voor een project.............het klinkt daarintegen echt wel beter dan EZdrummer want alles is kaal en dus kun je zelf bepalen wat je er mee doet.
ezdrummer is vaak wat te compressed en klinkt naar mijn mening allemaal een beetje het zelfde.

check mijn muziek maar eens van de superior...(bovenste 2 nummers) www.mhmusic.nl
 
Ik weet niet welke samplerate de samples van Superior hebben, maar die van EZdrummer zijn 44.1/16.

Als ik cubase op 44.1/16 instel dan laad EZdrummer redelijk snel. Maar als je je host op een hogere samplerate instelt dan converteert EZd alle samples tijdens het laden (duurt eeuwigheid).
 
Back
Top