• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nordrack 2, Genelec 1029a (set) + Div.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

luvano

Lucas
Lid sinds
14 januari 2006
Berichten
137
Locatie
Noord Limburg
Wegens gezinsuitbreiding en plaats-tekort te koop:

in nieuwstaat verkerende Nordrack 2 met rack-oren en handleiding in originele verpakking € 450.-
Set Genelec 1029a speakers kleur Blauw € 450.- Kleine speakers met een reuze-sound.
Indien nodig gooi ik de bekabeling er ook bij in.
Roland JP-8000 € 500.-
SPL Vitalizer MKII + Aphex aural exciter "big Bottom" samen voor € 350.-
Digitech TSR24s effect-unit € 250.-
Soundcraft spirit studio 24/8 mengtafel (DE scheurtafel die helemaal over de zeik te helpen is) € 650.-

Het liefst reageren op: luvano@hotmail.com
 
Hotmail was even gaar daarom kwam er niets aan. Doet het nu weer.
Stuur maar een PB of reageer op luvano@hotmail.com
 
schupke
 
Er komt iemand kijken voor de genelecs. Tot nader order gereserveerd.
 
De Genelecs gaan hoppetee. Verkocht.
De rest nog te koop.
 
up....up....up and away
 
as dinsdag wordt m'n TR909 helemaal nagekeken door Roland. Wellicht dat deze ook in de verkoop gaat maar alleen voor een heel goed bod en een echte liefhebber. apparaat ziet er perfect uit en klinkt perfect. Toch laat ik 'm voordat íe er evt uitgaat helemaal nakijken zodat 'ie weer "als nieuw" is. Maar ik weet et nog niet 100% zeker. Het is en blijft een prachtige machine en tijdsdocument. Afijn, we zien wel. Voor de rest staan de andere spullen, behalve de Genelecs nog te koop.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top