{Contest: TURN AROUND} Draai melodieen om, om bewust nieuwe nr's te maken

Origineel geplaatst door loveyourjunos
http://www.madmike.com/
volgens mij is hij de site aan het restylen, met het oog op de aankomende 1.1 release. Goed in de gaten houden dus deze site. Ik denk dat dat ook verklaart waarom je via google niks kon vinden ;)

Ik geloof trouwens dat de demo ook als torrent rondgaat, misschien kun je 'm daar wel vinden. Kan ik je alleen niet mee helpen, zit hier achter een BMOVL-filter.
Hey,

Weet je zeker dat dit de goede site is, want ik zie nergens downloads ofzo staan, uberhaupt 'Melody-Reverser' niet...!
Volgens mij is dit een site van een websitebouwer of een computertechnickus ofzo..
...!
BMOVL :erm: :erm: :confused: :confused: Wasda?
Origineel geplaatst door Flying Panther
Het schijnt dat de 1.1 release van Mike's Mega Melody-Reverser niet alleen reversed, maar ook kan inverteren. Daarvoor moet je wel bij de installatie (van de alpha versie iig, misschien dat dit wanneer ie officieel uitkomt gewoon standaard is) even aanvinken dat je ook de Melody-Inverter wilt installeren. :)

Het mooie is dus dat de inverter de melodie 'zoekt' uit het nummer dat je inlaad. Vervolgens wordt dit op het scherm dmv een notenbalk weergegeven. Je kan dan verder in het dropdown menutje naast de balk aangeven welke 'middle note' ie moet aanhouden bij het inverteren.

Even een simpel voorbeeldje:
Je laad een nummer in met als melodie G4 - A4 - D4 - C4 - D4
Met als middle note F4, krijg je dan:
D#4 - C#4 - G#4 - A#4 - G#4

Nadeel is dat iig bij de versie die ik gezien heb dit nog niet voor alle nummers werkte, en eigenlijk alleen voor monofone melodielijnen. Maar daar zijn ze dus nog druk mee om dat wat beter te krijgen.

Lijkt me best een interessante feature, zeker als je daarbij ook nog de reverse functie gaat gebruiken!! :okdan:

Hopelijk werkt ie ook op mp3's:halleluja :dj:

See Ya!
 
Ja ho! wacht ff!
Hoe weet je zeker dat je op die manier geen 'duivelse' muziek aan het maken bent?
:duivels:
 
Origineel geplaatst door loveyourjunos
http://www.madmike.com/
volgens mij is hij de site aan het restylen, met het oog op de aankomende 1.1 release. Goed in de gaten houden dus deze site. Ik denk dat dat ook verklaart waarom je via google niks kon vinden ;)

ja dit is wel het juiste adres geloof ik...

ik vond ook een andere site met het pakket erop: http://mega.ru/~mike/bajdarka.htm
alleen welke link de file dan onderstaat is me helaas niet helemaal duidelijk.
 
ik ken iemand van Melodyne, e die jongens zijn hard bezig met een nieuw progje hier voor vertelde hij me
ik mag er niks over zeggen behalve dat er ook een morphfunktie op komt
dat je 't gemiddelde' van 2 melodieen kan krijgen. das echt te gek man, demotjes gehoord.. (tip: kruis kortjakje met 'rood', zet een dikke zaag aan, wOw :{ :okdan: :halleluja)
 
Origineel geplaatst door fjoesz
(tip: kruis kortjakje met 'rood', zet een dikke zaag aan, wOw :{ :okdan: :halleluja)

Maar dan krijg je toch "roodkapje"? Die melodie bestaat toch al?
 
Goeie tool ja die Mike's Mega Melody-Reverser, daar zijn echt al menig grote hits mee geschreven, echt een must have, 'k zou vandaag de dag bijna niet meer zonder kunnen produceren..
 
Medodieen

Medodieen

Origineel geplaatst door trigg
ja dit is wel het juiste adres geloof ik...

ik vond ook een andere site met het pakket erop: http://mega.ru/~mike/bajdarka.htm
alleen welke link de file dan onderstaat is me helaas niet helemaal duidelijk.

Hey,

Neej, ik kan het in ieder geval niet lezen, en alles aanklikken lijkt me geen optie..
In ieder geval bedankt:W !

Origineel geplaatst door fjoesz
ik ken iemand van Melodyne, e die jongens zijn hard bezig met een nieuw progje hier voor vertelde hij me
ik mag er niks over zeggen behalve dat er ook een morphfunktie op komt
dat je 't gemiddelde' van 2 melodieen kan krijgen. das echt te gek man, demotjes gehoord.. (tip: kruis kortjakje met 'rood', zet een dikke zaag aan, wOw :{ :okdan: :halleluja)

Jo, keep us up2date, en geef een linkje als ie klaar is he:eureka: !

Origineel geplaatst door DarkChaos
Mike is deze zomer verhuist, software is vanaf heden te vinden op

http://ieeexplore.ieee.org/Xplore/login.jsp?url=/iel2/611/6639/00264242.pdf?arnumber=264242

wel eerst even registreren natuurlijk ..

Okj, we zullen het doen:engel:

Origineel geplaatst door DarkChaos
Goeie tool ja die Mike's Mega Melody-Reverser, daar zijn echt al menig grote hits mee geschreven, echt een must have, 'k zou vandaag de dag bijna niet meer zonder kunnen produceren..

Jaaaaa!! Daarom wil ik um ook!! Thanks voor de link nog!:dubbel:

Beste Mensen,

Zouden jullie aub jullie voorkeurprogramma met link kunnen geven??
En, zouden jullie ook wat voorbeelden kunnen geven (zoals: Barthez - On The Move (bijgevoegd))!
Bedankt voor de reacties alvast!!

Thanks!

Bye
 

Attachments

  • barthez - on the move (kort).mp3
    761,6 KB · Bekeken: 44
Damn......

Hoe snugger kan je (niet) zijn........ :confused:


en verder:

Muziek maken heeft met (oa) TALENT en DOORZETTINGSVERMOGEN te maken.

Als jij gewoon je vriendjes op het schoolplein wilt "impressen", koop dan voor een paar tientjes dit. Kan je ook nog een videoclip mee maken. Is helemaal da bomb!

gr,
Marc
 
Re: Medodieen

Re: Medodieen

Origineel geplaatst door D600OWNER

En, zouden jullie ook wat voorbeelden kunnen geven (zoals: Barthez - On The Move (bijgevoegd))!
Als je dit inverteert krijg je jump-style, volgens mij.:dubbel:
 
Re: Medodieen

Re: Medodieen

Origineel geplaatst door D600OWNER
Hey,

Neej, ik kan het in ieder geval niet lezen, en alles aanklikken lijkt me geen optie..
In ieder geval bedankt:W !



Jo, keep us up2date, en geef een linkje als ie klaar is he:eureka: !



Okj, we zullen het doen:engel:



Jaaaaa!! Daarom wil ik um ook!! Thanks voor de link nog!:dubbel:

Beste Mensen,

Zouden jullie aub jullie voorkeurprogramma met link kunnen geven??
En, zouden jullie ook wat voorbeelden kunnen geven (zoals: Barthez - On The Move (bijgevoegd))!
Bedankt voor de reacties alvast!!

Thanks!

Bye

dude, heb je het nog steeds niet in de gaten?
 
Origineel geplaatst door D600OWNER
:confused: Ik ben dom, maar dit snap ik niet:confused:
Hoe moet je je hier registreren? Ik snap het niet:frons: !

Hey knul, je word hier in het ooitje genomen. Die software bestaat helemaal niet. Download anders ergens een of andere freeware wav file editor, meestal zit daar wel een functie bij om de wav file te reversen. Succes!
 
Origineel geplaatst door ka2
Hey knul, je word hier in het ooitje genomen. Die software bestaat helemaal niet. Download anders ergens een of andere freeware wav file editor, meestal zit daar wel een functie bij om de wav file te reversen. Succes!

partypooper!
 
Back
Top