JD-990 met vintage exp board

C

crazyboris

Guest
€300 - €400 ?

voor welke prijzen gaan ze meestal de deur uit?
 
mike philco heeft er eenu te koop voor 300.- kaal d8 ik
maar wel mooie machine ,....zekers met xtra kaarten

jd800 bv was 5 jaar geleden nog 1200.-gld rond de eeus wisseling [jx8p was ook ,..veel meer ]
:halleluja
 
Vooral even de behuizing voelen na een aantal uurtjes,schijnt dat jd vooral hittegevoelig is.
 
Hittegevoelig ?
Ik had er altijd 6 boven elkaar zonder ruimtes ertussen in een 19" rack geschroefd. Helemaal bovenin, boven 2 TX-816's en een DMP-9/16. En dat wordt heet zeg,...ongelovelijk.
Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van warmte-problemen.
(Behalve dan dat ik zelf de studio als een soort van Sauna beschouwde, dus het hitteprobleem lag meer bij mij,...). :D
 
voor 250 moet je een kale jd990 kunnen scoren. vintage boards verschillen maar 100 lijkt me meer dan genoeg aangezien ik ze weleens voorbij zie komen voor 350 incl. vintageboard. maar ook al is het net 50 euro's duurder .. het blijkt een mooie zeer goedklinkende machine.
 
Hallo,Ik ben naresh soegriemsingh. Ik zou graag de srjv 80-04 board willen kopen. Mijn email adres is nareshsoegriemsingh@hotmail.com of nareshlachmipersad@live.nl Mijn telefoonnummer is 062682368 Wilt u mij zo snel mogelijk bellen zodat we kunnen onderhandelen over de betalingswijze. Ik hoop dat er verzendingsopties zijn ,want ik kan helaas niet komen. Alvast bedankt
 
Back
Top