[stukje trance] Jouw mening nodig

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
klein stukje muziek waarmee ik ben begonne met het komen van de nieuwe update van sylenth1. Geloof ik wel 7 instances sylenth, hypersonic, reason rewire, jp8000 en een vanguard.

Post em omdat het voor mij twijfelgevalletje is geworden eigenlijk, hoop dat paar mensen wat erover willen zeggen :)

dankje (F)

L.I.N.K.

Afmaken?
 
Ik zou er een jump-style trackje van bouwen ofzo, het is als trance niet echt spannend allemaal =)

Ken je overigens de nieuwe Dyslexie VST 1.0? Echt een dikke trancebak; helemaal wat voor jou!
 
k heb het ff op mn pc-speakertjes beluisterd en het klinkt niet slecht voor commerciele trance (lees: vrij goed :), maar ik vind dat het teveel "verzuipt" in de reverb (zeker op die snare).
 
klopt goeie track met potentie, alleen verzuipt alles beetje teveel op zijn top.
 
oke! nu weet ik wat ik moet veranderen,., toch echt die reeverb al vaak gehoord nu over deze track! alles is ook net ff TE in het main gedeelte.. benk mee eens. Goede feedback, bnedankt.

Track is inmiddels geupdate.. eigenlijk nog niks aan reeverb gedaan maar eerder wat uitgewerkt!

top bedankt mensen!
 
Samba diejanee.... :engel: ik zou die metal sweep meer naar de binnenkant zetten. het staat allemaal wat ver naar buiten naar mijn mening, verdeel je tracks goed over de ruimte die je hebt in je frequentie tabel.

goeie mix absoluut
 
Lekkur:walker:

Ik zou de bak met ruis wat (subt)ieler maken. En persoonlijk vindt ik die snare vanaf 1:55 zooo fout! Misschien nog een wat moderner geluidje i.p.v. de panfluit.

Voor de rest, mijn complimenten.
;)
 
Origineel geplaatst door Galo
Samba diejanee.... :engel: ik zou die metal sweep meer naar de binnenkant zetten. het staat allemaal wat ver naar buiten naar mijn mening, verdeel je tracks goed over de ruimte die je hebt in je frequentie tabel.

goeie mix absoluut

Top thanks! Ik ga eens aan de gang met je tip, ben benieuwd:).

Lekkur

Ik zou de bak met ruis wat (subt)ieler maken. En persoonlijk vindt ik die snare vanaf 1:55 zooo fout! Misschien nog een wat moderner geluidje i.p.v. de panfluit.

Voor de rest, mijn complimenten.

Precies hetgeen waar ik nu zo ongeveer mee bezig ben. Ik heb nu wel veel commentaar gehoord over die snare ook.. dus toch echt aanpassing nodig. Ook bedankt voor reactie!

Thanks for so far! :) ,./ weer update.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top