Niet "vers" meer, maar toch even voorstellen....

Nilzert

... lockin' & loadin'...
Lid sinds
20 september 2006
Berichten
68
Locatie
Rotterdam
Hallo mede-muziek-freakzz!

Ik zwerf hier al een paar maandjes rond en ben ondertussen al "vers" af met mn drie sterretjes onder mn naam, maar vond het wel zo gepast me even voor te stellen....

Niels is de naam, 36 is de leeftijd en muziekfreak vanaf het moment dat ik kon kruipen... momenteel ben ik werkzaam als A&R Manager van Mid-Town Records te Rotterdam waar ik verantwoordelijk ben voor alle releases op vinyl, CD en DVD gebied, dus kan met blijdschap zeggen dat ik van mijn hobby en passie een beroep heb weten te maken!

Produceren doe ik vanaf '93, en ben begonnen met (zoals denk ik vele generatiegenoten) de good old Amiga & trackers samen met een goede vriend van me.... hier zijn een paar leuke 12" releases uitgekomen, niks schokkends maar bracht wel leuk geld op om de studio uit te kunnen breiden. Na nog een paar producties gepriegel en geknutsel hadden we m ineens te pakken... een hit! Voor de clubbers onder ons klinkt-ie misschien bekend in de oren: Lock n Load - Blow ya mind. Top 10 in UK en USA en een zilveren en gouden plaat, een droom die uitkwam. In een wilde bui is toen een complete tweede studio aangeschaft die eigenlijk 90% stilstond en nog steeds stilstaat. Degenen die actief de Marktplaats bezoeken op het forum hebben waarschijnlijk mn threads gezien waarin ik mn apparaten in de verkoop doe; ik ga op de digitale tour.....

In eerste instantie heb ik me aangemeld op het forum (op aanraden van onze studio-engineer) om mn gear van de hand te doen, maar ben er ondertussen achtergekomen dat je hier zo vreselijk veel kan opsteken en leren, dat ik ook na mn studio uitverkoop hier nog lang blijf hangen!

Voor diegenen die actief produceren: mocht je demo's (alleen dance aub) hebben van je jezelf die de moeite waard zijn om aan te bieden, mail me op niels@mid-town.nl. Ben altijd op zoek naar nieuwe producers en goed product!!

Grt,

Niels
 
Dank Alex!

En ik weet dat ik me er niet onsterfelijk populair mee maak, door te verkondigen dat ik digitaal ga op een forum waar "gear-nostalgie" de boventoon voert....... heb me er ook lang tegen verzet moet ik eerlijk bekennen!

:D
 
Welkom ! :mega:
 
misschien bekend in de oren: Lock n Load - Blow ya mind

Gaat hier wel een lampje branden club caviar mix etc. Nostalgie :)
 
Deniax, Sten, Klausito.... dank! Volgens mij had ik vanmiddag al een mailtje van Sten ivm demo's...... goed bezig!

:biertje:
 
Re: Niet "vers" meer, maar toch even voorstellen....

Origineel geplaatst door Nilzert
Voor de clubbers onder ons klinkt-ie misschien bekend in de oren: Lock n Load - Blow ya mind.

Klinkt niet onbekend

Is het ergens te beluisteren,want ik ben nu wel benieuwd.
 
:) welkom, alsnog!


Gewoon doen waar je je prettig bij voelt; wat anderen ook zeggen (op gear gebied, dan he?!!)
 
Re: Re: Niet "vers" meer, maar toch even voorstellen....

Re: Re: Niet "vers" meer, maar toch even voorstellen....

Origineel geplaatst door LT-4
Klinkt niet onbekend

Is het ergens te beluisteren,want ik ben nu wel benieuwd.


Je kan Blow ya mind luisteren op www.myspace.com/locknloadnl

Check ook meteen onze nieuwe single die over een maand uitkomt: "Who else could it be". Ben benieuwd naar jullie reacties!

Grtz,

Niels
 
Back
Top