put your hands up 4 bliepbliep!!

Ik vind het best lijp klinken, volgens mij kan dit wel wat worden :dj:


Origineel geplaatst door JnM92
in 10 minuutjes gedaan dus niet echt op de details gelet..

En wat is toch het nut van het plaatsen van lelijke shit gemaakt in 10 minuten ?
:confused:
 
ik zie dit topic weer veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat, om een een of andere reden kreeg ik er geen notificatie mailtje over :confused:

ik vind ze allebei best strak gedaan heren! typisch gevalletje van beter dan het origineel 8o)

vooral die van JnM92 lijkt het meeste op wat ik er van wou gaan maken. maar die van isnieZot is ook ook niet zot!! met een beetje meer afwisseling erin kan ook dit een super gave track worden!

bliepbliep
 
Origineel geplaatst door bliepbliep
ik zie dit topic weer veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat, om een een of andere reden kreeg ik er geen notificatie mailtje over :confused:

ik vind ze allebei best strak gedaan heren! typisch gevalletje van beter dan het origineel 8o)

vooral die van JnM92 lijkt het meeste op wat ik er van wou gaan maken. maar die van isnieZot is ook ook niet zot!! met een beetje meer afwisseling erin kan ook dit een super gave track worden!

bliepbliep

heh, als jij die 2 stukjes bagger al beter vindt dan je eigen track zou ik dit project maar bij het vuilnis zetten :P

wel zonde ;)
 
bliep bliep is wijs bliep bliep is machtig bliep bliep heeft een frequentie van een meter tagtig!

dat opnemen, erop gooien en klaar :D

wat je al wel niet uit zon sessie kan leren denk ik dan maar ;)
 
JnM92 maakt er gewoon iets van wat mensen in een club willen horen.... klinkt dik! Je ziet, meningen verschillen, maar
wat jij ervan hebt gemaakt klinkt echt NICE!:D

Profi beat, lekkere sound... klinkt een beetje a la Fedde le Grand:halleluja
 
Origineel geplaatst door Galo
bliep bliep is wijs bliep bliep is machtig bliep bliep heeft een frequentie van een meter tagtig!

dit lijkt me de ideale tekst voor een kut nummer (wacht ffe, het was al een kutnummer)

maarre, ik vind die van JnM92 voor 10 min werk erg netjes klinken. het idee erachter komt nogal overeen met wat ik er van wou maken.

ennee... zullen we em maar dichtgooien dit topic? :slotje: 6 was right, hij had helemaal niet geopend moeten worden.

het volgende topic dat ik open is met een echt stukje MUZIEK erbij :P
bliepbliep
 
Back
Top