• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha NS-10M set met Samson Servo-260

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Estudio

Stamgast
Lid sinds
23 Maart 2005
Berichten
138
Locatie
Zeeland
Omdat ze in de kast staan te wachten op ...??... heb ik besloten om deze vintage reference monitor set nu toch maar te verkopen. Want zelf wil ik nog zooooveel andere dingen kopen! De Yamaha NS-10M is nu alweer een tijdje uit produktie, maar staat nog wel op de meterbridge van de grote consoles in ontelbaar veel topstudio's: DE reference onder de reference monitoren! Ik verkoop deze Yamaha's uitsluitend in combinatie met een Samson Servo-260 monitor amp: een complete set, dus!

De monitoren gaan al een tijdje mee, dus hier en daar "gebruikssporen". Maar: technisch wel 100 procent in orde!

Wat moet ik hier nu voor vragen? Eigenlijk zou ik graag biedingen zien, maar de moderator wil een vraagprijs!

Dus is mijn vraagprijs 400 euro voor de complete set, met dien verstande dat ik opensta voor voorstellen... en biedingen zijn welkom.

Ruilen voor een FW of USB audio interface, die op een MacBook met OSX kan worden aangesloten is ook een mogelijkheid.

:D
 
Een fotootje....

Een fotootje....

Bij deze een fotootje...
 

Attachments

  • ns-10m_samson.jpg
    ns-10m_samson.jpg
    138,1 KB · Bekeken: 62
Schopje

Schopje

De set is inmiddels getest en klinkt prima! Als nieuw, dus...

Twee geinteresseerde forumleden, maar nog niet verkocht :confused:
 
Verkocht

Verkocht

De set is verkocht! Dus deze kan :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top