K-Station op batterijen?

psychokiller

Nieuwkomer
Lid sinds
16 november 2006
Berichten
5
Ahoidie,
Ik heb onlangs een Novation K-Station gekocht (dank René uit Gouda voor de vlotte en correcte verkoop) en zit voor de verandering weer eens tot tegen de ochtend te prutsen aan alle knopjes.. ;-)

Maar ik vroeg me nu af of het mogelijk zou zijn om die van stroom te voorzien met een (zelf-in-elkaar-geflanste) batterij?
Het is zo'n zonde dat ze dat niet voorzien hadden :-( Dat bakje schreeuwt gewoon om meegenomen te worden!
Het lijkt mij eigenlijk toch doenbaar om er een batterij op aan te sluiten, maar ik heb dan ook de ballen verstand van elektriciteit..(het wattage, voltage en weet ik veel zal allemaal moeten kloppen veronderstel ik?)

Iemand enig idee hoe je zoiets zou kunnen zelfbouwen?

Thx
 
Die K-Station gaat niet meer weg (tenzij tijdelijk voor een eventuele reparatie)
Ik ben vooral benieuwd of de meer begaafde techneuten hier een idee hebben van hoe je dat zou kunnen doen..
 
hee die K is dan van mij geweest geloof ik hahaha grappig...
check even de sounds vanaf program nr 300... had ik er ingezet...of zijn die al weg?
:)
 
Net terug van vakantie, vandaar mijn laattijdige reactie. Maar anyhow, back to business now!

Keiwijze bak man!
Al lekker op gejammed en draaien maar met die knoppen!
Had de geluiden al gewist, sorry Bass, maar er zaten zeker al wat gave sounds op!
Ik begin altijd van nul met die dingen, geen factory presets of toestanden voor mij. Die beperken je verbeelding al.
(ze duwen je sowieso toch altijd in een bepaalde richting vind ik)

Gerrie thx voor de link. Maar ik vind er zo niet direct iets heel bruikbaars op :-( Dat kan gerust aan mijn elektrische onkunde liggen hoor ;-)
Maar als iemand me dus nog kan helpen??

THX
 
Ben nog steeds heel tevreden met die K-Station zeg! De audio-input die je kan gebruiken als "oscillator" is echt geweldig. Lekker een stukje (akoestische) gitaar tweaken of 1 van de kreten van mijn moeder - is dat nu nog niet klaar?! ; wanneer word jij eindelijk volwassen?! [nooit btw, nog voor de duivel niet!] - als ik haar orders kan buigen naar hoe ik ze wil horen, dan wordt het pas te gek thuis! [wow]

Enniehauw, echt niemand die zo iets ziet zitten? Ik kan zo, behalve deze K, nog wel een boel instrumenten/modules bedenken waarbij een externe batterij het zaakje zou verfraaien..
Onder het motto "you can't beat portability", wat voor zo'n toestel (zet je ergens in een hoekje of bankje en experimenteren maar!) zeker een plus zou zijn..
iemand??
 
Jeuz! Wat is dat lang geleden. Puberen. :D
 
Jammer genoeg al lang het puberen voorbij Fuse; maar nog altijd aan het studeren, thuis wonen dus...
En hoe oud je ook wordt, je moeder blijft je behandelen als een snotneus |-(
Ik heb zelfs de indruk dat het nog verergert met de jaren?? Maar een welgemeende F* U f en toe helpt!
 
Back
Top