Kurzweil K2500

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.105
Locatie
Hellevoetsluis
Ik lees toch vaak dat mensen willen weten hoe de Kurzweil K-serie klinkt, daarom heb ik ff een stukje muziek die ik daarmee gemaakt heb op de database gezet onder "tracks"

Dit is gemaakt toen ik hem mocht lenen voor een maandje.
Het lijkt een beetje op filmmuziek, wel relaxed.

reacties zijn welkom!

(is trouwens het 1e wat ik op de database zet)
http://www.twin-x.com/cgi-bin/fileboard/filedisplay.cgi?category=Tracks
 
mooi clean, ik vind em perfecto! :)

niet slecht die compo en de kurz...
 
Wat voor film had je in gedachten? :D

Dus dit komt allemaal uit 1 machine? Klinkt echt niet verkeerd hoor.
 
erg clean idd. :) nice!
mot je us nagaan wat je wel niet kan met de rest van de gear derbij :P
 
Laat nooit een afdrukbare versie zien of je bent 'n informatief verhaal kwijt.
Zie verder voor meer MP3tjes:
ftp.youngchang.com/pub/Kurzweil/Audio_demos/MP3

ISPdeRuiter,
Amsterdam
 
En ja, dit komt allemaal uit de K2500. Heb natuurlijk wel externe efecten gebruikt waardoor het allemaal wat lekkerder klinkt. vandaar. Toch wel handig he, die effecten ;)
Wat voor film, een beetje zo'n rustig stuk in een vechtfilm waar iemand tot bezinnen komt om vervolgens te gaan hakken, zoiets
 
Nick: ja, die bak kan zeker scheuren. Er zit een hele uitgebreide effect-routingsysteem in waarbij je het ene filter na het andere kan zetten enzo. Maar de geluiden die ik voorbij hoorde komen, nodigde niet uit tot scheuren zoals je hoort. Ik vind de beats erg goed.
 
Ola Sander02,

"Laat nooit een afdrukbare versie zien"slaat op een van de opties onderaan deze pagina...
Je hebt een schitterend lulverhaal (m/v) uitgetiept en dan
wil je de verschijning op het BB previewen zoals bij andere BB's,
deze jongen dacht dat ff met de "laat een af(d)rukbare
vers(i)e zien" optie te genereren...weg verhaal.

ISPd(e)Ruit(e)r,
Amsterdam

P.S. Was dat een K2500 zonder KDFX, gezien je de externe
effecten benutte, de K2500 met KDFX is namelijk een nog
veel superder beescht van een synthetiseur/machine d'
echantionnage. BV. de unieke Laserverb(tm) en pitcher(tm)
algoritmes (nu ook verkiijgbaar in de Mangler FXdoos (m/v)).
 
ISPdeRuiter, Ik heb m'n knar gebroken om nu uit te vogelen wat je bedoelde. Als draaiende tandwielen in een, door een moker kapotgeslagen horloge, klonk het onder m'n weledelgestelde schedel. Totdat ik een paar dagen later, na je volgende post, weer eens de hele pagina afliep om nu te kijken of jij gek was of ik... Het was ik, die nu pas voor het eerst in 9 eeuwen de tekst "laat een afdrukbare versie zien" zag staan.

Enne... Echantionnage?! Heilige poep! Dat woord gebruiken we in NL toch niet. Bent ge een Belgische meneer? Ik zag namelijk ook het woord "Ola". Heb ik Belgen vaker horen zeggen. Niet dat wij dat in NL nooit zeggen, maar wij willen dan een ijsje ;)
 
Sommige mensen kunnen gewoon muziek maken. :)
 
Back
Top