Live 3 slechte midisequencer?

falafelbiels

Learning to wiggle
Lid sinds
5 juli 2002
Berichten
3.563
Locatie
Rotterrrdam
Hee mensen,

wegens beroerde specificaties van mn computer, wil ik ableton live 3 aanschaffen (of nog lager), maar nu las ik hier dat deze versie "No serious MIDI sequencing or editing" zou omvatten (zie pros en cons). Live 5 ken ik nu wel zo'n beetje en ik vroeg me dus af wat het verschil tussen die 2 versies is voor wat betreft midi-sequencen. iemand enig idee? Zou ze het onbreken van fatsoenlijk lineair sequencen bedoelen?

bij voorbaat dank voor jullie hulp.

:okdan:
 
gewoon ABSOLUUT GEEN midi clips? schraal. hmmm sja en hoe zit datbij Live 4? Ik neem aan dat te weinig ram niet zo'n punt is als je het ding als midi sequencer wilt gebruiken (?). Het ziet er hier nu uit als 128 mb.
 
de vereisten van nieuwe versies van live zijn maar zo hoog voor de audio functionaliteit..

als je enkel midi gebuikt zul je geen last ondervinden denk ik
 
Origineel geplaatst door rvooh
de vereisten van nieuwe versies van live zijn maar zo hoog voor de audio functionaliteit..

als je enkel midi gebuikt zul je geen last ondervinden denk ik

kijk, een antwoord waar je op hoopt! dankjewel man...
 
is dat niet een beetje jammer? Ableton gebruiken en dan niet de audio gebruiken????

kan je niet ergens cubase VST krijgen ofzo... ik kreeg dat bij een geluidskaart...
 
Hmm, ik gebruik het audio gedeelte van Live ook nauwelijks. Live is gewoon de pattern sequencer die ik altijd op m'n computer wilde hebben. Hoop alleen dat ze het MIDI editing gedeelte nog wel gaan door ontwikkelen want dat blijft nog wel wat achter...
 
Back
Top