Is inderdaad best netjes...

Transistor

Insomniac
Lid sinds
3 december 2001
Berichten
715
Locatie
Op de stoep van Den Haag
.... om me hier te kunnen voorstellen.;)

Mijn naam is Maarten, ben 24 jaartjes jong en woonachtig in Den Haag.
Ben hier eigenlijk terecht gekomen via Joost, voor de meeste beter bekend als Boost303. Afgelopen weekend gezellig feestje bijgewoond in de buurt van Den Bosch waar ik een aantal andere leden van dit forum heb ontmoet, stuk voor stuk hele vriendelijke gasten!

Ik ben zelf al een tijdje (+/- 4 jaar) bezig met MIDI & knopjes maar heb nog veel te leren (wie niet?)

Huidige setup bestaat uit MPC2000xl(met geheugen uitbreiding en FX kaart), Access VirusB, Alpha Juno2, Spectral Audio Neptune, Korg EA-1 en een Roland TB-303. Nodig te vervangen 16 kanaals Samnick mixer, wat pedaaltjes, een Alesis microVerbII en voor de MPC een Jaz drive (waar ik juist op dit moment erg ruzie mee heb).

Ohh ja, belangerijk : muziek interesse => als het maar duister is!
 
was zeker kik feessie ja :)

vriendelijk welkom !
 
Hee..

Hee..

Goed man, dat je ook hier terecht bent gekomen. Het was erg leuk om zaterdag even met je te ouwehoeren..

.. ik ben trouwens errug benieuwd wat voor muziek je maakt.
 
Welkom

Welkom

Cool, het forum begint al een echte scene te worden, ook buiten internet tijden :)
 
Dank allemaal voor de warme welkom!

Heb al enige tijd op een andere forum gezeten waar een track of 12 ge-upload is... moet nog ff uitvissen hoe ik dat hier kan doen.
Ze staan op www.dancetech.com => music home en search op Maarten.

Al kan ik me ook voorstellen dat je uit principe overweging niet naar een ander forum zou gaan :) maar ja, voorlopig staan ze nog daar... mixjes zijn niet allemaal smetteloos maar geeft wel enig beeld. (Alles is daar ook 24kBit/s mono 22.050hz, maar ja genoeg smoesjes...)
 
Hey,

dan ben jij die maarten die altijd in de 303 chat rondhing bij DT.

Jammer dat daar tegenwoordig helemaal niemand meer komt.

Maar dit forum is in het nederlands en hier hangen ook lekker veel 303 fetishisten rond ;)
 
Back
Top