Acido Amigo!

Jim Pounder

Nieuwkomer
Lid sinds
14 september 2006
Berichten
14
Locatie
NL
Hi all,

Door een verhuizing min of meer verplicht opnieuw een studio in te richten. Hierdoor is de vonk weer geactiveerd!

Jaren terug (studententijd) veel bezig geweest met het maken van :) acid en :frons: elektro.
Door werk, vrouw en kind verwaterde deze luidruchtige hobby maar ja, het bloed kruipt...

Pas geleden alles weer aangesloten en uitgeprobeerd. Geweldig dat al die apparaten het nog gewoon goed doen: Roland 303, 505, 606, 707, 727, 808, cr8000. Korg ms10, poly800. Casio vl-tone, cz5000. Yamaha dd10, shs200 keytar.

Ben inmiddels ook geinteresseerd in- en onder de indruk geraakt van softsynths (Reason, Arturia).


Groet, Jim
 
Re: Acido Amigo!

Origineel geplaatst door Jim Pounder
... Geweldig dat al die apparaten het nog gewoon goed doen: Roland 303, 505, 606, 707, 727, 808, ..

:D Och, ZO oud zijn de MC-303, MC-505, SP-606 en de MC-808 toch niet? Lijkt me sterk dat ze 't NU al niet meer doen..


:biertje: enfin, welkom!
 
Re: Re: Acido Amigo!

Re: Re: Acido Amigo!

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Och, ZO oud zijn de MC-303, MC-505, SP-606 en de MC-808 toch niet? Lijkt me sterk dat ze 't NU al niet meer doen..


:biertje: enfin, welkom!
\

Inderdaad!

Welkom!
 
Re: Re: Acido Amigo!

Re: Re: Acido Amigo!

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Och, ZO oud zijn de MC-303, MC-505, SP-606 en de MC-808 toch niet? Lijkt me sterk dat ze 't NU al niet meer doen..


:biertje: enfin, welkom!

Nope, nog geen nieuwerwetse hardware op m'n zolder :P
Oja, toch wel, ergens moet nog een Novation BassStation in een doos liggen. Irritant ding.
 
Back
Top