Electro wip

Hazes

Vind ik leuk
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
6.361
Locatie
Arnhem
en wip staat natuurlijk voor work in progress... :) Normaal ben ik niet zo van eerste versie/ uitprobeersels posten, maar voor deze wil ik een uitzondering maken (forgive me). Is nog niet af, maar dit gaat de basis worden. Ik zal in deze thread de vorderingen ook posten; kunnen jullie eens leuk over mijn schouder meeluisteren hoe een trackie bij mij tot stand komt (als je dat uberhaupt boeit natuurlijk).

Work in progress - MaxBeta

Vandaag de basis gemaakt. Drums uit de mpc (droog), bass uit de semtex (met wat chorus uit cubase) aangestuurd van uit de monomachine en lead uit de monomachine (met wat reverb uit cubase). Bas en lead zijn in 1 take opgenomen met wat live knoppengedraai. Morgen wellicht al een update :D
 
Als liefhebber van je tracks moet ik natuurlijk weer even commentaar geven :P

Weer een lekkere track, maar weer bijna.. herstel, helemaal geen stereo. Ik kan me herinneren dat ik een keer laaiend enthousiast was over een van je tracks, maar toen ik hem de volgende dag weer draaide miste ik toch een mooi stereobeeld. het zat er wel in, maar maar af en toe. Nou is dit wel puur technisch gebabbel natuurlijk, maarja.

Niet-technisch gezien (;)) vind ik de track wat aan de lange kant.. Terwijl ik nu zie dat hij dat niet is.. Kennelijk is de opbouw en het verloop niet spannend genoeg, of ik ben ik een minder positieve bui 8o)
 
IK MIS BASS! Zowel de kick als de bassline missen lekker warm en dik laag, die wat mij betreft echt in zo'n track hoort. De bassline is wel lekker, maar loopt nog niet echt lekker door vind ik. De hapering aan 't einde van de maand haalt 't tempo er wat uit. Voor de rest is de drive lekker, al vind ik de lead wat rommelig.

Al met al een aardig begin, en WIP geeft hoop voor wat mooie verbeteringen. Het is zeker een track die bij jou style past. Maak er wat moois van zou ik zeggen :).
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
De hapering aan 't einde van de maand haalt 't tempo er wat uit.



HAHAHAHAHAHAHAHA

dat moet 1 van de mooiste freudiaanse versprekingen van deze maand zijn

8)
 
Back
Top