• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S900 12 bit sampler - €30,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
1.042
Locatie
Amsterdam
Akai S900 12 bit sampler - €30

Supervette 12 bit sampler. De sampler werkt soms wel soms niet, moet meestal eerst ongeveer een half uur aan staan voor dat je kan samplen. Wacht je niet dan klinkt je gesamplede signaal gedistort en raar als een 4 bit sample. Na 30 minuten samplet het beestje dan meestal wel. Soms ook niet.
Ik heb het ook een hele tijd zo gedaan, maar staat nu in de weg. De sampler kan wel meteen na het opstarten gesamplede klanken die van disk geladen zijn zonder problemen afspelen. Verder werkt alles 100%, ook de diskdrive, knoppen, alles. Optisch 99,98%. Wel zonder rackoren.

Snel anders zet ik m bij het vuil.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top