Logic Express 7 vraagje

Dime73

Stamgast
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
170
Locatie
Apeldoorn
Hallo,

Is het mogelijk om de geluiden met 'balkjes' te tonen in plaats van noten in Logic Express 7, net als in Cubase? Ik gebruikte hiervoor Garageband 2, en de softwarematige instrumenten werden daar getoont met behulp van 'balkjes'. Dit vind ik zelf iets overzichtelijker in verband met de lengte per noot. Als ik dubbel klik op een region in Logic Express 7 dan krijg ik wel een editor met balkjes.

Groet,
Diederik
 
dat gaat ja.. klik bovenin je menubalk op windows, dan heb je keuze uit score editor (wat notenbalk is) en een aantal andere editors.. weet ff niet hoe het heet welke jij zoekt, maar hij staat er tussen :)
 
Dat weet ik ja, dan krijg ik de Matrix Editor, met balkjes inderdaad. Maar ik vroeg me af of het dus mogelijk was om in de Arrange Window in plaats van de notatie met noten, een notatie met balkjes te krijgen voor de Audio Instruments / software instrumenten. En is er trouwens een mooiere naam dan 'balkjes'? 8~
 
Ook dat is mogelijk, ik werk zelf met Cubase, maar op school hebben ze logic, en ik heb het daar wel eens gehad dat ik balkjes, maar ook wel eens met noten.. weet zo gauw niet hoe je dat om kan zetten... :)
 
Origineel geplaatst door Dime73
Maar ik vroeg me af of het dus mogelijk was om in de Arrange Window in plaats van de notatie met noten, een notatie met balkjes te krijgen voor de Audio Instruments / software instrumenten. En is er trouwens een mooiere naam dan 'balkjes'? 8~
Een andere naam voor die balkjes is 'events' :P .
Over display van de sequences: ik denk dat je ergens onder 'Objects' moet zoeken. Iets van 'Objects display'.

:doei:
Yoonchi
 
Okay! Ik ga het checken zodra ik thuis ben!

Edit: Ik heb het nog steeds nergens gevonden, heel vreemd. Heb jij zelf wel Logic Express, of denk je het gewoon dat ik het wel ergens kan vinden?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top