bRzstardust

G

Guest

Guest
Hoi,

Heb voor een keertje iets gemaakt op een rustiger bpm (145)......

stardust

Gebruikt:
Sequencer en sampler spectralis
Drums 606/808/909 ( 909 aangestuurd door spectralis)
Synths, doepfer A-100/DotCom synth/101/303
Efx's van alles nog wat
Mixert D&R
Mezelf

Grtzz Bruce
 
Klinkt tof lekker afwisselend en dat het langzamer is merk ik niet echt....de drive is nog steeds erg goed in iedergeval.
 
Heej,

De drive was ik zelf ook erg blij mee....je kan op een lager bpm zoveel andere plekjes opvullen. Krijg je een heel andere swing van.

Bedankt voor het luisteren:)

grtzzzRb
 
hmm bRz heeft altijd wel coole kraakpand shit =)

De track doet mij aan sensory overload en MonoNoM denken (again) Donkere kelders, een stroboscoop die staat te fikkeren terwijl mensen in hun eigen wereldje de muziek aan het nuttigen zijn, op welke wijze dan ook :D

Tnx fo sharing your stuff 8)
 
coole track, mooie rauwe sound, inderdaad flinke drive, ik zou 't wel weten als ik dit om 9.30 op zondagochtend zou horen in een stoffig kraakpand in 't westelijk havengebied, wicked! :okdan:
 
@jerzz, is die link van die platenzaak jouw winkel?
sowieso bedankt voor het compliment...m'n eerste feestje was van mononom, denk dat dat geluid/gevoel nooit meer uit me gaat:)

@ez', nummer was uiteindelijk een stuk dansbaarder dan ik gedacht had... Wel raar, want de gevoelsmatige snelheid is nu haast even groot als dat ik op 175 bpm zit...was wel makkelijker spelen, aangezien ik meer tijd had om alle patterns te schakelen:)


grtzzRb
 
Origineel geplaatst door brz
@jerzz, is die link van die platenzaak jouw winkel?
sowieso bedankt voor het compliment...m'n eerste feestje was van mononom, denk dat dat geluid/gevoel nooit meer uit me gaat:)


grtzzRb

Nee, die winkel is van een vriend van me en ik maak een beetje `sluik`reclame op deze manier ;)
 
Heb je zelfs nog een 606/808/909 nodig als je al een Speckie heb? ;)

Klinkt lekker anarcho....jammie
 
Ben nou eenmaal een sucker voor analoge klanken..
Voor m'n liveset gebruik ik de spectralis wel voor veel meer soundsz..

grtzzRb
 
Dat had ik dus zelf ook.....appart en anders dan wat ik anders doe.
Kwa klank zit het volgens mij wel goed met deze track.

Ben nu alweer met iets anders bezig en dat loopt ook lekker...

grtzzRb
 
Gegroet broeder !
:okdan:
Rustig rustig relaxed maar vooral rustig !

goedgedaanjochie
 
Back
Top