Electro - Specified

Mtech

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2006
Berichten
343
Hallo daar ! muziekvrienden

Dit is een iets ouwere track van mij en een iets andere style electro beetje toegankelijk.. tja .. beet ouweschool + funk of so 8>
Kep net me cd Cyberpunkz(album) afgerond ... 11 tracks .. in het breakbeat electro genre .. staat tie op !

nu .... chill the fuck out !:peukie:
Ben nu weer aan t klooien/experimenteren gegaan .. op t gemakje 3 tracks gelijkertijd 3 stylen ..en hoe het er nu uitziet zijn die in 2008 klaar .. hahah schiet niet op dus ..

Denk zal eens wat nog niet geposten tracks van de cd deponeren .. ja toch *D


http://mtech.electronicz.nl/Specified.mp3

Cheers
 
Hee Mtech een track van jou betekend luisteren:) Hee klinkt ander dan je laatste twee tracks maar zeker lekker man rithme en sound spreekt met zeer aan vocal wat minder maar das smaak zal ik maar zeggen. Wat ik cool vind is dat iedereen elkaar ook ideeen geeft mijn tracks vind ik zelf vaak erg hard niet zoveel gevoel en als ik deze track luister OK van mijn Phone klinkt het gelijk lekker.
Topman op naar 2008 ;) en dan drie stuks
ken trouwens je probleem ben zelf mijn track aan het upgarde maar opeens toch ook een nieuw aan het maken hahahah later..
 
Eej gozer bedankt man !

Zit wel wat gevoel in ja .. vocoder sounds ligt niet aan je smaak .. vindt ik ook !
Klinkt ook vals op sommige plaatsen .. denk dat deze track een jaar geleden is gemaakt .. maar vond m wel ok om tussen de 11 nieuwe tracks te plaatsen ... ook omdat tie wat afwijkt van de andere haha..

Ben nu zo ver dat ik dingen zelf inspreek .. en manipuleer..en uit kale vocals te knippen en dan door de vocoder .. hij staat er trouwens als 2 e track op ..haha je weet wel ongeveer denk wat voor gevoel de laatste met zich mee brengen..:biertje:

Upgrade van tracks .. haha .. wil wel eens andere richtingen uitspringen .. maar voor je gevoel wel beter!ja toch

Probeer meestal me tracks aan een stuk door te maken .. denk 5 dagen aan een track .. en dan moet het iets zijn .. vaak luisteren en aanpassen.. dan kap ik er ook meestal mee .. en aan een volgende beginnen .. ik post m de eerste keer op forums.. als tie wel een beetje gevormd is .. en het gevoel beetje meebrengt .. wat tie zou moeten krijgen ..(dag 3) Ik krijg dan zeker nieuwe input .. en wat sommige mensen allemaal niet horen .. ook qwa sound .. werkt erg in het voordeel .. mits het om de smaak van een trancelover is .. dan moet je ff opletten ! hahaha

Dit is zeker een forum .. waar veel mensen .. een lekker style hebben qwa produceren .. hoor eruhg lekkere tunes .die mij ook zeker inspiratie geven .. en veel luisterplezier !

*D
Later
 
Hmm, eerlijk is eerlijk, ik vind het wel wat hebben, niet mis hoor. Het doet me af en toe een beetje denken aan Paul Hardcastle en Twilight 22. Ik weet niet of dat echt gepast is, maar het is zeker een compliment van mijn kant. Maar ik wil wel zeggen dat het allemaal een stuk dikker geproduceerd mag, het klinkt nu allemaal te dun. Te weinig laag, vooral...
 
Bullseye..alweer recht in de roos!;) Lekker trackje hoor blijven posten zou ik zeggen.

8~
 
Bedankt man !

Klinkt wat iel/dunnetjes .. klopt .. is al wat oud deze jongen ..

Zijn nu wel wat dikker en viezer aan het worden ! :D

Me laatste 4 tracks of so .. echt heel veel tijd aan sub bass lagen besteed .. echte subwoofer muziek .. !
Heerlijk ... wat teruglopende .. basslijnen / kicks ... (de bas moet je niet alleen horen maar ook voelen )

Cheers :biertje:
 
Spy vs Spy

Thanks dude ...

Zal zeker nog meer gaan posten ..
Ga gewoon alle tracks van me cd deponeren .. denk nog een stuk of 4 . !


:okdan:
 
de stijl hiervan ligt me wel:) leuke track:) hij is inderdaad een stuk minder dik dan de andere tracks die ik laatst van je gehoord heb, maar dat wil alleen maar zeggen dat je het laatste jaar heel wat vorderingen hebt gemaakt:okdan:

ik tel mee af tot 2008! :D
 
Back
Top