garmonbozia

ez`

.:.
Lid sinds
31 mei 2004
Berichten
572
Locatie
a'dam
garmonbozia

lh150tg4.jpg
 
We've met before, haven't we? :D

Damn it, ik heb die film gisteren nog gezien. Echt te bizar...
Deze track zou er idd goed bij passen. Lekker!
 
Origineel geplaatst door bobaphat
hEY Garmonbozia is uit Twin Peaks, in Lost Highway is het nog nooit opgevalen
Het is een screenshot uit Lost Highway. Vandaar.
 
Net als Bob uit Twin Peaks voedt De Man Met De Camera uit Lost Highway zich met de angst van anderen, hij teert op de pijn en het verdriet van andere mensen - de garmonbozia dus. Hij slaat de angst, pijn en het verdriet zelfs op video-tapes op. En hij geniet ervan als hij Peter een anekdote mag vertellen over de telefoon:

'In the east ... the far east... when a person is sentenced to death... they're sent to a place where they can't escape... never knowing when an executioner will step up behind them and fire a bullet into the back of their head... it could be days... weeks... or even years after the death sentence has been pronounced... This uncertainty adds an exquisite element of torture to the situation, don't you think?'

lh040lw8.jpg
 
Origineel geplaatst door ez`

'In the east ... the far east... when a person is sentenced to death... they're sent to a place where they can't escape... never knowing when an executioner will step up behind them and fire a bullet into the back of their head... it could be days... weeks... or even years after the death sentence has been pronounced... This uncertainty adds an exquisite element of torture to the situation, don't you think?'


Dus???? Wat is het verschil met het echte leven???? wat een sukkel die gast..8)
 
Origineel geplaatst door bobaphat
Dus???? Wat is het verschil met het echte leven???? wat een sukkel die gast..8)
Nuttige bijdrage! :okdan:

ez':Maak je dit soort muziek met de gedachte dat 't bij een film moet passen? Of draai je wat soundscapes in elkaar en denk je dan ineens "mwoah, past wel bij lost highway".
 
nah, ik had deze track gemaakt nadat ik Lost Highway nog een keer had gezien en de sfeer van die film in muziek wou vertalen, en mr. boba: er is geen verschil met de echte wereld, vandaar }:|
 
Haha Lost highway ... :okdan:

David Lynch.....te Bizaar die gast !

Vaag stukje sound ...
 
Back
Top