[track] Somliga Gar Med Trasiga Skor

Oxy-Yan

Action
Lid sinds
4 oktober 2001
Berichten
1.018
Locatie
Amsterdam
Ik heb onlangs al weer eens van me laten horen bij de Axel F contest, nu opnieuw met een nieuwe track van mezelf.

Hier istie

Dit nummer lag al een hele tijd, half afgewerkt, op de plank. Nu dan maar even in een voorlopige schets afgewerkt.
Tis min of meer een bewerking van een nummer van de Nederlands/Zweedse zanger Cornelis Vreeswijk; Somliga Gar Med Trasiga Skor, het betekent zoiets als "sommigen lopen op versleten schoenen"...tja...

Een mix van trance/club/rock...ik weet het eigenlijk niet helemaal; daarom even posten, voor wat feedback.

Moet het roer om, op doorvaren op deze koers? Roept u maar!

Oxy
 
Laatst gewijzigd:
dit klinkt heel erg leuk! Erg leuke melodie beetje chill trance achtig leuk hoor!!
... luisterend typent...

Alhoewel er nog wel wat aan geschroeft moet worden... . bijvoorbeeld die 1e break na melody (weet niet welke minuut luister ff snel op quicktime :P) vind ik wat te ruig voor wat erna komt.

Ik mis leuke vocals, Mss een beetje een housy versie met fransie bauer ofso (hehe wilde fantasie maargoed), tis nu allemaal erg eentonig.

Al met al leuk trackie maar t mist nog wel t eea! Suc6!!

(ken geen oudere tracks van je... maar vind dit wel een leuke "koers" :D)

:okdan:

*edit ik denk opeens aan zon animatiefilm voor kinderen.. dit de theme met daar van die beesten op dansend en zingend :peukie:
 
Origineel geplaatst door stevy
dit klinkt heel erg leuk! Erg leuke melodie beetje chill trance achtig leuk hoor!!
... luisterend typent...

Alhoewel er nog wel wat aan geschroeft moet worden... . bijvoorbeeld die 1e break na melody (weet niet welke minuut luister ff snel op quicktime :P) vind ik wat te ruig voor wat erna komt.

Ik mis leuke vocals, Mss een beetje een housy versie met fransie bauer ofso (hehe wilde fantasie maargoed), tis nu allemaal erg eentonig.

Al met al leuk trackie maar t mist nog wel t eea! Suc6!!

(ken geen oudere tracks van je... maar vind dit wel een leuke "koers" :D)

:okdan:

*edit ik denk opeens aan zon animatiefilm voor kinderen.. dit de theme met daar van die beesten op dansend en zingend :peukie:

poe.. ken beter geen tracks reviewen met een lading pils op :frons:
 
Origineel geplaatst door stevy
dit klinkt heel erg leuk! Erg leuke melodie beetje chill trance achtig leuk hoor!!
... luisterend typent...

Alhoewel er nog wel wat aan geschroeft moet worden... . bijvoorbeeld die 1e break na melody (weet niet welke minuut luister ff snel op quicktime :P) vind ik wat te ruig voor wat erna komt.

Ik mis leuke vocals, Mss een beetje een housy versie met fransie bauer ofso (hehe wilde fantasie maargoed), tis nu allemaal erg eentonig.

Al met al leuk trackie maar t mist nog wel t eea! Suc6!!

(ken geen oudere tracks van je... maar vind dit wel een leuke "koers" :D)

:okdan:

*edit ik denk opeens aan zon animatiefilm voor kinderen.. dit de theme met daar van die beesten op dansend en zingend :peukie:

Dronken mensen spreken de waarheid, zeggen ze toch?
Zit wel wat in. Vocals hoeven mijns inziens niet, maar inderdaad, de finishing touch ontbreekt nog.

Dit is op zich een nieuwe koers voor mij; normaal gesproken maak ik geen trance-achtige trax. (eigenlijk maak ik van alles en nog wat, dus wat dat betreft is ieder nummer weer een nieuwe koers)
 
Origineel geplaatst door stevy
Al met al leuk trackie maar t mist nog wel t eea! Suc6!!

Heb hem iets aangepast, het tussenstuk is voorzien van een andere basloop, en er zitten meer gitaaricks in.
kheb hem over de bestaande link heengezet.

Nog meer suggesties?
 
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Heb hem iets aangepast, het tussenstuk is voorzien van een andere basloop, en er zitten meer gitaaricks in.
kheb hem over de bestaande link heengezet.

Nog meer suggesties?

de toevoegingen zijn goed... maar wat heb je met de clap en percussie gedaan :| die staan nu veelste hard tov de melodie imo :erm:... iets meer punch in de kick mag van mij part ook wel :P.

Meer reacties zijn er toch wel?
 
Melody is erg leuk, lekker zomers, bass is ook lekker maar de mix is nog niet geweldig, je sounds zijn ok! :okdan:
 
Origineel geplaatst door demian
Melody is erg leuk, lekker zomers, bass is ook lekker maar de mix is nog niet geweldig, je sounds zijn ok! :okdan:

ik zal nog even naar de mix kijken, heb ik nog niet zo gek veel aan gedaan eigenlijk. thanxz
 
Back
Top