• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-707 / TR-626 / Darkstar XP2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

[ serum ]

Eigenlijk nano.strike
Lid sinds
13 mei 2006
Berichten
252
Locatie
Gelderland
Te koop:

TR-707:

Ziet er netjes uit. Werkt alleen nog op adapterstroom. Adapter en handleiding zitten erbij. De originele handleiding is in matige staat. Verder technisch in goede staat. 180 Euro.


TR-626:

Technisch 100%. Lichte gebruiksporen op de volume- en tempoknop (in vorm van wat donkere aanslag). Inclusief originele handleiding en adapter. 150 Euro.


Redsound Darkstar XP2:

In zeer goede staat, zowel technisch en optisch. Inclusief originele handleiding en adapter. 180 Euro.


Werkend te zien/te beluisteren in Arnhem :koffie: Liever niet verzenden. Thuis afleveren doe ik wel, maar dan reken ik tevens brandstofkosten. Ik doe de spullen weg omdat ze geen toevoeging leveren aan m'n huidige setup en muziekstijl.

Ik ga proberen nog wat foto's te fixen van de apparaten in kwestie.


Grtz
Dirk
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top