• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Reason 2.5 (België)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

geschirrspüler

ex pocketzip
Lid sinds
8 juni 2006
Berichten
1.470
Locatie
belgië
Na heel wat getwijfel heb ik dan toch maar besloten om mijn Reason 2.5 te verkopen, vooral wegens nood aan euro's.

Ik vermoed dat de meesten hier Reason wel kennen, maar als je wat info nodig hebt laat je me gewoon maar iets weten. :)

Ik verkoop hem in de originele doos, met daarin de 3 cd-roms (Program Disc, Factory Sound Bank en en Orchester Sound Bank), de "Getting Started"-handleiding waarmee je binnen de kortste keren gelanceerd bent en de registratiekaart. Alles is in uitstekende staat.

Als je dat wil doe ik er ook meteen een cd-r met Rebirth bij :) (Rebirth = Reasons voorloper die perfect intergreert in Reason via de Rebirth Input Machine en sinds kort gratis is)

Nog een paar foto's van de koopwaar:
De voorkant van de doos
De inhoud van de doos
De achterkant van de doos

Wat betreft de prijs: ik had gedacht aan iets van een 200 euro, maar doe gerust een goed bod. :)
Je kan hem hier komen halen in Tremelo (Vlaams-Brabant, België), of ik kan hem opsturen met de post. Binnen België wil ik eventueel ook opsturen via Kiala.
 
Wegens een samenloop van omstandigheden heb ik besloten dat hij toch nog even mag blijven :biertje:

Deze mag dus op slot! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top