E-MU E4 Platinum

DIno Jay

Stamgast
Lid sinds
14 februari 2004
Berichten
105
Locatie
In een huis
Kan iemand mij aan de specificaties van de E-MU E4 Platinum helpen? Een plaatje van de achterkant erbij zou ook prettig zijn alsmede hoeveel CD's er standaard bij geleverd werden.
Heb het Net afgespeurd, bij E-MU gekeken, echter zonder het gewenste resultaat. Hulp zal zeer gewaardeerd worden.
 
Hi, wij hebben 3 stuks van de E4 Platinum in gebruik. Even de specificaties op een rijtje :

128 MB ram
128 voices polyphony
interne IDE hard disk 20 GB
RFX board
2x SCSI connectors
16 analoge outputs
4 analoge inputs
ADAT in/out
AES/EBU digitale in/out
2x MIDI in/out/thru (ontvangt 32 MIDI channels)
wordclock in/out
qwerty ascii input
EOS 4 (kan geupdate worden tot EOS 4.7)

meegeleverde CD-Roms:
- alle 16 CD's uit de Emu EIIIx classic library (vol1-vol16)
- Emu Producer Series vol 1-5
- Emu Formula 4000 (3CD's) : Hiphop Nation, TechnoTrance, Analog Odyssey
- E4 Ultra Production Set

Uitstekende toestellen! Het neusje van de zalm van wat Emu op hardware sampling gebied heeft uitgebracht. :okdan:
 

Attachments

  • emue42.gif
    emue42.gif
    16,7 KB · Bekeken: 81
Ik heb deze (nog) niet maar de Platinum behoort het zelfde te klinken als de E-MU E4XT Ultra. De Platinum is naar mijn weten een XT Ultra maar dan standaard met alle opties. De Platinum is naar het zich laat aanzien de laatste hardware synth die E-MU heeft voortgebracht.

Origineel geplaatst door mikemix
Klinkt-ie anders als een Ultra?
 
Origineel geplaatst door David
Hi, wij hebben 3 stuks van de E4 Platinum in gebruik. Even de specificaties op een rijtje :

128 MB ram
128 voices polyphony
interne IDE hard disk 20 GB
RFX board
2x SCSI connectors
16 analoge outputs
4 analoge inputs
ADAT in/out
AES/EBU digitale in/out
2x MIDI in/out/thru (ontvangt 32 MIDI channels)
wordclock in/out
qwerty ascii input
EOS 4 (kan geupdate worden tot EOS 4.7)

meegeleverde CD-Roms:
- alle 16 CD's uit de Emu EIIIx classic library (vol1-vol16)
- Emu Producer Series vol 1-5
- Emu Formula 4000 (3CD's) : Hiphop Nation, TechnoTrance, Analog Odyssey
- E4 Ultra Production Set

Uitstekende toestellen! Het neusje van de zalm van wat Emu op hardware sampling gebied heeft uitgebracht. :okdan:

Bedankt David. Met deze informatie ben ik in staat na te gaan of de aangeboden Platinum een echte is.
 
Origineel geplaatst door DIno Jay
Dat heb ik al gedaan als je goed gelezen hebt. En de SOSpagina waar je naar refereert kan ik inmiddels dromen. Het gaat daarin over de RF32 kaart en de specs die er verder vermeldt worden over de Platinum is een korte omschrijving. Dat is niet toereikend.

Je vroeg om een plaatje van de achterkant, en die staat op de door mij gegeven pagina (zelfde plaatje als David laat zien). Maar ik geloof dat je inmiddels verder geholpen bent. Succes!

Tox
 
Tox,

toch bedankt voor de moeite. 'k Zal in het vervolg wat vriendelijker zijn. 't Kost niets maar't voelt wel zo prettig.

Origineel geplaatst door Tox
Je vroeg om een plaatje van de achterkant, en die staat op de door mij gegeven pagina (zelfde plaatje als David laat zien). Maar ik geloof dat je inmiddels verder geholpen bent. Succes!

Tox
 
Hi, wij hebben 3 stuks van de E4 Platinum in gebruik. Even de specificaties op een rijtje :

128 MB ram
128 voices polyphony
interne IDE hard disk 20 GB
RFX board
2x SCSI connectors
16 analoge outputs
4 analoge inputs
ADAT in/out
AES/EBU digitale in/out
2x MIDI in/out/thru (ontvangt 32 MIDI channels)
wordclock in/out
qwerty ascii input
EOS 4 (kan geupdate worden tot EOS 4.7)

meegeleverde CD-Roms:
- alle 16 CD's uit de Emu EIIIx classic library (vol1-vol16)
- Emu Producer Series vol 1-5
- Emu Formula 4000 (3CD's) : Hiphop Nation, TechnoTrance, Analog Odyssey
- E4 Ultra Production Set

Uitstekende toestellen! Het neusje van de zalm van wat Emu op hardware sampling gebied heeft uitgebracht. :okdan:

Hoi David,

Ik heb ook een Emu E4 platinum...

Ik heb echter een probleempje...

De rom ( V4.61) schijnt niet meer lekker te werken tijdens opstart...kortom hij start helemaal niet meer op....

ik heb daarnaast ook een 6400ultra met versie 4.01 die werkt uitstekend...

Hoe kan ik de E4 weer aan de praat krijgen...en eventueel de 6400ultra updaten?
 
Back
Top