Hallo allemaal...

analog_forever

Nieuwkomer
Lid sinds
23 mei 2006
Berichten
10
Hallo allemaal!

in de seventies begonnen als gitarist/bassist. Ik werkte toen overdag in een Amsterdamse muziekinstrumentenhandel (The Sound shop, bestaat nog steeds) waar ook de nodige synths stonden. Alle legendarische ARP bakken, Korgs, Moogs, Roland, Yamagha, SIEL, noem maar op. Toen ook veel in de weer met een Revox meersporen recorder.Altijd blijven spelen, ook altijd een beetje toetsen erbij.. Nu ben ik opnieuw op zoek naar de heerlijke geluiden uit mijn jeugd, ik ben dan ook een diehard analog-man. Er is veel te doen op gebied van homerecording. Moet ik me nog helemaal in verdiepen, weet ik nog geen ruk van. Pas een pre- MIDI POLY 61 gekocht, als opstapje zeg maar, heb schmoel op een lieve oude Kawai mono-synth, en een Yamaha DX7 kan ik ook nog wel kwijt. Korg MS20 en SQ zouden natuurlijk helemaal te wow zijn..gingen destijds tweehands voor enkele tientjes over de toonbank. Verzamel ook allerhande oude effectpedalen, vooral phasers, flangers, delays etc. Ik wil weer muziek gaan opnemen, maar op welke wijze heb ik nog geen beeld van. Misschien gewoon maar analoog, met bandjes! Voor een krats scoor je tegenwoordig een Tascammetje...
 
Hoi!

Ik hoop dat je hier een beetje thuisvoelt....

Analoge freax kunnen we er niet genoeg van hebben ;)
 
Welle Kome! :biertje:
 
Welkom
 
:biertje: Heej, welkom!
 
Back
Top