old track

microphlexx

Affected user
Lid sinds
8 mei 2005
Berichten
641
Locatie
Gent,Kortrijk
Heb hier nog een track uit de oude doos terug gevonden en ik wou hem toch nog even posten om wat meningen te vragen van forumleden.Wat ik persoonlijk leuk vind aan de track is het downtempo en de vibe die erin zit.Ik vind het zelf een van mn betere tracks maar eigenlijk is die nooit afgewerkt.Alles is nog met de hand ingespeeld en dan opgenomen op maat geknipt en tot een plaat gemaakt.Het was nog een oude omslachtige manier van werken maar ik had toen nog niet veel materiaal en was nog maar net begonnen.Voor zover ik weet ik de track volledig rauw behalve de snare en de hhs en dus ook volledig niet gemastered wat mn meeste tracks zowiso niet zijn.Maar zoals ik al zij vind ik dat er iets inzit en deuntjes blijven in mn hoofd hangen.Zou kunnen dienen voor een of andere soundtrack vind ik.Hier kun je hem beluisteren en dus wil ik jullie menig wel es horen.Stijl???wave electronica of zoiets?

Greetz spy..:W
 
hoezo omslachtig? zo doe ik t altijd

fuck midi!
:D

wel geinig vibeje idd
dat downtempo mag best maar dan moet ie wel ietsie meer funken imo
en de nootjes van t arpje zouden wat meer mogen varieren, zo zijn ze wel heel vrijblijvend.. wel ontspannen, maar misschien ietsje te kabbelend

mis er ook nog en beetje grote ruimtelijke percussie in her en der

kan geen kwaad om deze weer s in de steigers te zetten en met frisse moed in te koppen toch?
 
Tnx.
Ja denk dat de kick nog een simpele reasonkick was zelfs.Ik denk wel dat een 707 kick wel lekker zou zijn bij deze.Als ik even zin heb..

:biertje:
 
Back
Top