ik ben een nieuw lid

Svart Rose

Stamgast
Lid sinds
24 juli 2002
Berichten
353
Locatie
's hertogenbosch
Hoi allemaal,

ik kijk nu een aantal dagen mee, en ben al een tijdje geregistreerd. Daarom vind ik het tijd om mezelf voor te stellen.

Svart Rose betekend zwarte roos. Het is Noors. Met Noorwegen op zich heb ik niks te maken, maar zo'n naam heeft wel iets. Is weer eens wat anders.
ik ben 22 jaar, maar als je me voor 19 aanziet, dan kan ik daar ook mee leven :)

Meestal ben ik actief op Fok-forum of Tweakers.net. Maar omdat muziek eigenlijk veel leuker is dan computers, heb ik van deze site maar eens mijn startpagina gemaakt!

Oke, en nu willen jullie weten wat ik met muziek doen natuurlijk. Teneerste drum ik vaak op mijn electronische drumstel. (Roland TD-6 K) Ik ben er best goed in, maar ik wil er meer van maken. In combo met mijn rotte synth (Roland FX-1 of zoiets (die F kan ook wat anders zijn, het is nu te veel moeite om hem tevoorschijn te halen) en mijn PC wil ik complete track's gaan maken. Als ik geld heb ga ik een boek kopen om Logic Audio te leren. Verder denk ik een softsynth, zoals Giga Studio, te gaan gebruiken. Op dit moment heb ik een SBlive met de KX drivers, maar ik denk er aan om een Waveterminal 192L of X te kopen.

Qwa muziekstijl vind ik vanalles leuk, als er maar geen blije deuntjes inzitten. De muzkek die ik wil maken zal ook vanalles zijn, van slagerij van kampen tot hardrock, tot commerciele dance. Alle zal ik op gevoel en gehoor doen, want noten lezen kan ik niet. Ik zal me zo min mogelijk bezighouden met allerlei VST-plugins enzo, want ik houd niet van te veel mogelijkheden.

verder ben ik praktisch in bureau's maken enzo. Ik houd ervan om alles netjes in te bouwen enzo. Nu nog aan meer Gear (eerste keer dat ik dat woord gebruik) zien te komen....

Jullie horen nog van mij! En ik ook van jullie heb ik al gemerkt :)
 
eeej... wees welkom, nog meer brabo's ! :P
 
hallieholla!
 
Re: ik ben een nieuw lid

Origineel geplaatst door Svart Rose


Ik zal me zo min mogelijk bezighouden met allerlei VST-plugins enzo, want ik houd niet van te veel mogelijkheden.


8)


hoi en welkom!
 
welkom op ons forumpje....
 
Ik heb inderdaad ook steeds minder de neiging om nieuwe softsynths te gaan proberen.

Ik wil gewoon muziek maken.

Welkom!
 
hier ook.. er blijven maar een paar pluggo's hangen, derest mag naar de recycle bin.. wees creatief met de dingen die je hebt.. heb je veul meer aan =)
 
Hey Oeteldonker !!

Van harte welkom hier en laat es wat van je horen !
 
Back
Top