• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop/ Ruil Yamaha CS6x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sjoshke

Stamgast
Lid sinds
3 januari 2005
Berichten
176
Locatie
Schalkwijk (Utr)
Te koop Yamaha CS6x

De grootste toetsen uitvoering uit de CS reeks van Yamaha. Dit apparaat is
uitermate geschikt voor dance.

I.v.m. ruimte wil ik deze prachtige synth verkopen. Eventueel mogelijkheid te
ruilen tegen een CS6r (rack versie) is ook een optie. Moet er dan ook perfect
uitzien, want ook de mijne is echt nieuwstaat.

Synth is weinig gebruikt en heeft alleen in mijn studiootje gestaan. Conditie is uitmuntend.
In deze synth is een PLG150-AN geplaatst, voor de vette analoge sounds van de AN1x

Spec zijn op het net volop te vinden, ff googlen en je heb ze.

Aanwezig: Originele doos, manuals (Engels, Duits en Frans), Software (XG-works en nog wat). De PLG-150AN expansion board, daar is geen doos meer van, maar ja dit board zit zit dan ook in de CS6x gestoken. Komt wel met gebruiksaanwijzing en software.


Vraag prijs 750 euro (incl PLG150-AN)
 
Nog ff een fotootje (van internet)

Voor degene die deze synth niet kennen, op dit forum staat ook nog een review van dit apparaat.
 

Attachments

  • cs6x.jpg
    cs6x.jpg
    30,3 KB · Bekeken: 75
Ow ja, ik heb ook nog een kopie van de Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Da's handig als je geen Engels kan, of Duits ..... of Frans.

Evt ook Editors en Librarians en dingetjes (maar die zijn ook van het internet te downloaden (free))
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top