• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel mooi spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur Dent

Nieuwkomer
Lid sinds
12 oktober 2003
Berichten
18
Locatie
daar aan de linkerzijde
Na veel wikken en wegen gooi ik toch maar een groot deel van m'n setup in de verkoop. Ik wil m'n setup wat kleiner maken om weer wat plezier in het muziekmaken terug te krijgen.

Roland A-880 - 100 euro
De welbekende Roland Midi patcher. In werkelijk perfecte staat. Absoluut krasloos (vind ik toch wel een prestatie voor zo'n oud beestje ;) ). Deze gaat trouwens alleen weg wanneer de meeste van m'n synths verkocht zijn.

Roland MKS-50 - 200 euro
Goede optische en technische staat. Display krasvrij en in perfecte staat. Outputs zitten wat "losjes" (je moet soms ff de audio kabels wat aandrukken).

Yamaha AN1x - 175 euro
Technisch 100%, optisch wat minder. Is een keer van een rack gevallen en heeft een gat van ongeveer 2 bij 5cm onder de pitchbender, de lak is weg rond de cutoff en resonance knoppen. Vandaar het mooie prijsje van slechts 175 euro (en bedenk wel, hij doet het perfect, ook het toetsenbord).

Yamaha A3000v2 - 175 euro
Wat krijg je er bij? 8 output expansion board + 100MB ram + 3 zipdrives + 10 zipschijfjes + zooi scsi kabels + adaptec scsi kaart. Hij heeft helaas wel ernstig last van het "dolgedraaide knoppenprobleem" (zoek er maar eens op met google of op dit mooie forum). Is op te lossen door: 1. Nieuwe knoppen bij Yamaha te bestellen (ik meen 5 - 10 euro per draaiknop) 2. De knoppen met perslucht schoonspuiten. Maar is op zich niet nodig want hij is namelijk ook erg gemakkelijk via het programmatje a3kRemote te bedienen.

Yamaha RY30 drummachine + Soul and Dance ROM card - 200 euro
Brute drumbak, is zeg maar de R8 van Yamaha (maar dan beter vind ik). Echt hele mooie sounds en een volwaardige synthengine. Inclusief zeldzaam kaartje met 32 extra samples. Technisch perfect, optisch 85% (hij heeft een redelijke hoeveelheid krasjes en deukjes en sommige pads triggeren dubbel, is trouwens prima mee te werken).

Kawai K4r + custom rackmount - 150 euro
Technisch en optisch helemaal 100%. Geen krasje te bekennen. De vorige eigenaar heeft er custom rackoortjes aan laten maken op een professionele wijze. Mooi bakje, vooral die befaamde "Double" filter mode!

Fotos en dergelijke volgen nog.

Een ruildeal heeft mijn voorkeur. Ik zoek het volgende:

1. Machinedrum
2. TR-808
3. Electribe EMX1
4. Akai S5000/Z4
5. Akai MPC1000/2000
6. Hardware sequencer
7. Virtual analoge synth zoals een Nova oid.

DE deal die mijn absolute voorkeur heeft is het hele zaakje ruilen 1 op 1 voor een Machinedrum :)

Ik stuur niks op. Je kunt de spullen in de omgeving van Apeldoorn ophalen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top