Goede Granulizer ??

Origineel geplaatst door novamatix
Waarom heeft niemand "Kontakt" (Steinberg) nog genoemd. Zeer veel beter dan die boutgranulizer van FL :r naar mijn mening.

Kontakt is van Native Instruments en niet van Steinberg + hij vraagt om een granulizer en niet om een soft sampler van 400 € :stupid
 
8D Is waar ook ja... NI :engel: En dat het 400 eu's kost... tja... Ik ben meer van 't "try before buy". Hij hoeft niet per se iets te kopen toch ? En daarbij kan je met kontakt hetzelfde als met een granulizer alleen dan wat beter :frons: Maargoed, ik hou me mond wel :gaap:
 
o o nou wordt je thread daluk gesloten

try before you buy kan dus echt niet hier
 
Try before you buy en dan komen vragen op forums zoals deze waarvoor elk knopje dient.. :erm:

hier vind je enkele granular synths, er zit 1 freeware bij.
 
die granulizer in fl studio is echt heel goed!!!

maar vaak gebruik ik buffersynth alpha van ndc plugs(gratis) deze vind ik gruwlijk om zijn simpelheid, bufferen en spelen vette granulaire fx zijn hiermee te bereiken!!

het is wel rauw maar met wat filters (bifilter van 2tone) en een reverb klinkt het weer ok.

veel mensen vinden dat buffersynth zuigt maar die snappen het nog niet

je kan het zelfs gebruiken om granulair te pitchshiften met midi!!! lekker ranzig

en voor iedereen die het beter weet: bufferen is een ander woord voor granulair, en das dat.

en nu niet alleen van die uitgetrokken 2step jungle vocalen maken he!
 
weet niet ??

Gebruik kontakt alleen om te sampelen .......
wist niet dat die funtie er op zat ??
 
Origineel geplaatst door ttdom
o o nou wordt je thread daluk gesloten

try before you buy kan dus echt niet hier


Origineel geplaatst door Dezma
Try before you buy en dan komen vragen op forums zoals deze waarvoor elk knopje dient.. :erm:

hier vind je enkele granular synths, er zit 1 freeware bij.

Ik weet niet hoor, maar ik ben niet de threadstarter :confused: De threadstarter koopt misschien wel liever zijn spul :okdan: Als ik er 't geld voor had zou ik 't ook doen.. ik besteed het op 't moment alleen liever eerst aan TT's etc. ;)
 
Try before you buy do ik iig niet aan nee .....

Bedankt voor alle goede tips mensen !!
grtz
s
 
Back
Top