Kick + bass goed in de mix krijgen

die topic had ik nog niet gezien... ga ik vanavond eens ff doornemen .... bedankt voor de tip :)

denk idd dat daar mijn probleem zit ... en wat mn probleem met waves is? als ik die Q equalizers gebruik krijg ik echt bagger geluid ... natuurlijk zal t wel aan mij liggen.. maar met de standaard cubase eq en nomad blue tubes kom ik veel verder
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
maar zo'n analyzer zou misschien wel weer ff de stront uit je oren kunnen blazen ...

als je lang ergens op zit te hameren, en je positieve of negatieve veranderingen misschien niet meer zo goed hoort..
en je gebruikt zo'n analyzer en je ziet dat er bepaalde belangrijke freqs missen, kan t misschien wel weer een hoop gepuzzel schelen omdat je gelijk weet in welke frequencies je probleem evt. zit ... lijkt mij :confused:

je moet natuurlijk niet blind op de analyzer afgaan, maar als hulp middel om de boel te visualizeren, op momenten dat je t zelf allemaal ff niet meer hoort.
Zit wat in.

Maar als je het 'zelf ff niet meer hoort' lijkt het me beter om ff een pauze te nemen of met een andere track verder gaan, en later de draad weer oppakken als je oren weer 'fris' zijn8)
 
Back
Top