9,5 volt adapter

rob'n

Ook wat
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
207
Locatie
Zoetermeer
Mijn pc88 heeft een adapter met een uitgangsspanning van 9.5 volt en een stroom van 2.0 A
Nu doet íe het gelukkig nog, maar soms heb je van die perioden waarin je je overal zorgen om gaat maken :)
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen waar ik een dergelijke adapter kan kopen als het nodig is of zijn er techneuten die mij kunnen vertellen welke amdere adapters eventueel geschikt zijn op het moment dat ik deze (volgens mij) incourante combinatie 9,5v bij 2A nergens meer kan vinden.

Alvast bedankt!
 
Weet niet zeker maar hoop dat ik het goed heb. Maar de adapter hoeft niet persé 2.0 Ampere te zijn, zolang het maar niet minder is. Verder maakt het ook misschien uit hoe het met de polariteit zit. (-/+ aan binnenkant/buitenkant) Als dit verkeerd om zit kan het geen kwaad volgens mij, alleen het werkt dan niet :)
 
Idd,

Ampere moet gelijk of hoger zijn... Ook even opletten of het een AC/AC of AC/DC adapter moet zijn (ben er zelf ook ingestonken namelijk)...

Groet
 
Origineel geplaatst door SvV
Verder maakt het ook misschien uit hoe het met de polariteit zit. (-/+ aan binnenkant/buitenkant) Als dit verkeerd om zit kan het geen kwaad volgens mij, alleen het werkt dan niet :)

Een verkeerde polariteit KAN een boel kapot maken, dus eerst goed kijken wat er in de manual, of op de plug, of op de behuizing staat, dan aansluiten.
Rook is verkeerd :geslaagd:
 
9 volts adapters werken ook wel.
Die halve volt zal geen succes- of mislukkingsverhaal bepalen.
 
Back
Top