• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

s.com starterspakket (cabinet/voeding/kabels)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Allen,

Te koop aangeboden wegens verandering van gedachten.
Ongebruikt; ik wilde een modular gaan bij elkaar sparen, maar zie er toch vanaf.
Werk, studie, vriendin en andere zaken slokken nu veel tijd/geld/energie op :frons: :D

Het is ongebruikt en in absolute nieuwstaat; er heeft zelfs nog geen stroom door de voeding gelopen, ZO nieuw.
Dit is het ideale starterspakket; het enige wat er vanaf dit punt gekocht moet worden, zijn 21 modules om de boel te vullen (1 plek wordt ingenomen door de power control module), en die zijn niet zo duur. Starten met modulair is vooral door de cabinet en voedingskosten een drempel! Met dit pakket heb je die drempel genomen en geen wachten op de bouw en versturing vanuit Amerika. Direct op te halen.
En vanaf dan:
Je kunt m'n entry level purchase plan overnemen: je krijgt dan voor 118 dollar de maand de volgende module opgestuurd. Zie website.
Voor Nederland geldt: Month 3-12 = $118.00 ($100.00 + Shipping $18.00)
Het is trouwens duurder geworden zie ik nu! 120 dollar per maand. Ik zit echter nog in het 100-dollar-per-maand plan.
Prima te doen toch? En als je er meer tegelijk wilt krijgen betaal je vooruit, heb je het geld even niet zet je het plan 'on hold'. S.com is heel flexibel.

Maar dob, wat heb je dan in de aanbieding eigenlijk? Welnu, ik heb voor u uit de synthesizers.com serie:

QCP22 22-Space Portable Cabinet nieuwprijs $200
Q137 Power Control & Interface Module nieuwprijs $70
QPS1 Power Supply nieuwprijs $175
QDH20 (cable harness voor 20 modules) nieuwprijs $45

_____ +
490 dollar = 409 euro nieuwprijs.
MAAR verzending vanuit Amerika is dan niet meegerekend.
Met verzending is uitgegeven: 553 euro.
(Vooral door de lompheid v.h. cabinet en gewicht v.d. voeding was het verzenden aan de dure kant.)
Kosten van de laatste onderweg zijnde verzending (Q137) is niet meegerekend. Kado'tje van mij.

Als je interesse hebt; pb of mail me dan, we komen er wel uit.
Wordt NIET verstuurd; ophalen in Sittard, en gaat niet als losse delen de deur uit, alleen als geheel!
 
Helaas, ik heb me bedacht!

Vanwege de overweldigende reacties (1, maar die laat niks meer van zich horen) en het feit dat ik de eerste module binnen heb en dat toch wel weer de liefde triggert.... al is het de power module en is 'r nog geen geluid, maar die 3 lampjes gaan zo mooi alle 3 met verschillende timing doven..... *zucht*.... hoe mooi.... aan- of uitzetten van dit oorspronkelijke spul is al genieten.
ECHT analoog, die shit!

EN de feiten dat de aangeschafte voeding, geen kleine jongen qua uitgaven, ook het 2e cabinet, wat ik zeker wil zodra deze gevuld is, van stroom kan voorzien.... (dacht dat elk cabinet zo duur zou worden, maar het zit 'm toch ook behoorlijk in die voeding) en omdat ik een financiele meevaller heb....

ga ik gewoon lekker door hiermee :)

Gesloten!!
:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top