Ben nog zo'n nieuwert

sine+onic

Nieuwkomer
Lid sinds
11 september 2002
Berichten
7
Hallo

Na een beetje rondgekeken te hebben besluit ik bij deze om maar eens lid te worden hier en mezelf gelijk even te introduceren.

Ik ben een niet-al-te-professionele, studerende Noord-Limburgse (don't hold that against me please) toetsenist/synthesizer/keyboard-whatever-speler.

Begonnen als kiddo op Casio SK-1... Je weet wel, het ehhh... ja hmmmm... minst 'professionele' samplertje ooit. Spoedig volgden lessen op een Yamaha PSR 48, wat natuurlijk helemaal een eye-opener was voor mij in die tijd, moet je nagaan;). Bleef Arrangen op een PSR-6700 en Roland G-600 maar had uiteindelijk helemaal genoeg van en besloot mijn tijd meer te besteden met het maken van mijn eigen geluiden en muziek die helemaal eigen was. Dit betekent dat ik nu eigenlijk alleen nog maar achter mijn Korg Z1 zit te tweaken, maar binnenkort wel weer wat muziek ga maken (ben alvast weer met een wat leuker studiootje bezig) Ben al met al benieuwd en aangetrokken door jullie expertise hier. Hopelijk vaak nog tot spreeks.

PS. ok, eigenlijk ben ik lid geworden vanwege jullie coole smilies. :halleluja 8>:biertje:
 
Welkom in ons midden ;)
 
oi!
 
Hoi,

Yep, leuke smileys hier
headbanger.gif
 
welkom. En wat voor grapjes over limbo's bestaan er?
 
Back
Top